آوای جنوب

تیراندازی در تشییع جنازه ای در یاسوج ۸ مصدوم برجا گذاشت

تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جوانی درمنطقه دشتروم و اصابت تیرهوایی به شبکه برق ،منجر به قطع کابل انتقال برق و سقوط کابل بر روی تعدادی از حاضران درمراسم تشییع شد

آوای جنوب؛

عصر امروز تیر اندازی در مراسم تشییع جنازه باعث مصدوم شدن هفت تن از شهروندان بویراحمدی در یکی از روستاهای توابع شهرستان شد.
تیراندازی در مراسم تشییع جنازه جوانی درمنطقه دشتروم و اصابت تیرهوایی به شبکه برق ،منجر به قطع کابل انتقال برق و سقوط کابل بر روی تعدادی از حاضران درمراسم تشییع شد.
براساس این گزارش مصدومان به بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج و شهیدبهشتی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد ضمن تایید مصدومیت این نفرات دراین مراسم ،با بیان اینکه وضعیت عمومی مصدومان درحال حاضر رضایت بخش گزارش شده است،ازتلاش پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای برخورد با عامل یا عاملان تیراندازی دراین مراسم خبرداد.
سرهنگ علی شیر ظهرایی یادآورشد:پلیس با دارندگان سلاح های مجاز و غیر مجاز که درمراسمات اقدام به تیراندازی می کنند بشدت برخورد می کند.
این مقام انتظامی اضافه کرد :پلیس با کسانیکه امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند و مسبب بروز چنین حوادث تلخی هستندمماشات نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تاکید کرد:تلاش برای ریشه کن کردن رسم ناپسند شلیک تیر هوایی در مراسمات شادی و شیون ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد:چنین رسومی با همکاری مردم خصوصا صاحبان مراسمات زودتر به نتیجه خواهد رسید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president