آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه:

ارتباط دو سویه روابط عمومی و رسانه موجب پویایی سیستم اداری می‌شود

فرماندارفرماندار کهگیلویه گفت: تعامل و ارتباط دو سویه مسئولان روابط عمومی با اصحاب رسانه به پویایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

آوای جنوب؛

علی پوزش ظهر امروز در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان کهگیلویه به مناسبت‌های مهم پیش‌ رو اشاره کرد و با مهم خواندن نقش روابط عمومی در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر دهه فجر و انتخابات به عنوان مهمترین مسایل در فرآیند کار همه ما قرار دارد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: همه ما موظف هستیم یاد و خاطره بهمن ماه پیروزی انقلاب، امام و شهدایی که در راه انقلاب جان دادند را گرامی داریم و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

پوزش با بیان اینکه عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران در این دهه باید اطلاع‌رسانی شود افزود: مسئولان روابط عمومی آمار و اطلاعات نهاد خود را به صورت واضح و منطبق بر واقعیات منعکس دهند.

وی با تأکید بر ارتباط دو سویه روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه تصریح کرد: این ارتباط هر چه بیشتر باشد در رشد و توسعه شهرستان و پویایی دستگاه‌های اجرایی کارایی بهتری دارد.

پوزش در ادامه هماهنگی برگزاری نشست‌های خبری و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و افزود: از ارائه آمار و اطلاعات غیر واقعی، بزرگنمایی یا سیاه‌نمایی مسایل پرهیز و آنچه واقعیت دارد به مردم گفته شود.

این مسئول با بیان اینکه گاهی اوقات اخباری از مدیران در رسانه‌های خبری منعکس می‌شود که ممکن است خلاف واقعیت باشد تصریح کرد: مسئول روابط عمومی هر دستگاهی باید اخبار رسانه‌ها را به خوبی رصد و با پیگیری اخبار حوزه خود در صورت لزوم جوابیه صادر کند.

وی، انتخابات هفتم اسفند را یادآور شد و با بیان اینکه مشارکت سیاسی مردم طی ۳۶ سال گذشته به برقراری توسعه و ثبات سیاسی کمک کرده است افزود: این مشارکت اصل انکارناپذیری است و بارزترین آن در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

در این نشست نبود چارت سازمانی روابط عمومی در ادارات و به رسمیت نشناختن این مهم از سوی مدیران، در اختیار نداشتن تجهیزات و ابزار لازم از قبیل دوربین از عمده‌ترین مشکلات روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان عنوان شد.فارس

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president