آوای جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران:

برگزاری کلاس‌های ارتقای آمادگی گردان‌های عاشورای ناحیه بسیج گچساران

انصاریفرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از برگزاری کلاس‌های ارتقای آمادگی گردان‌های عاشورای ناحیه مقاومت بسیج گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

جهانگیر انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاس‌های ارتقای آمادگی گردان‌های عاشورای پایگاه محور ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار کرد: این کلاس‌ها با شرکت ۲۲ گردان عاشورا از سه حوزه برگزار شد.

وی افزود: افزایش توان رزمی نیروهای بسیجی عضو گردان عاشورا همچنین حفظ و انسجام اعضای گردان از جمله اهداف برگزاری این فراخوانی بوده است.

انصاری ایجاد آمادگی برای اجرای مأموریت‌ها را دیگر اهداف فراخوانی شبانه عنوان کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های اسلحه‌شناسی، تاکتیک و رزم انفرادی، پدافند غیرعامل و دفاع از کوی و برزن همچنین احکام و اخلاق از جمله کلاس‌های آموزشی این فراخوانی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی، تمرین پیاده‌روی شبانه نیز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این دوره بود که با موفقیت انجام شده است.

انصاری خاطرنشان کرد: افزایش روحیه و آمادگی بسیجیان در حین برگزاری کلاس‌های ارتقای آمادگی برجسته و محسوس بود و تا زمانی این روحیه در بسیجیان وجود دارد هیچ دشمنی قادر به ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president