آوای جنوب

قهرمانی نفت گچساران با یک اتفاق تاریخی در لیگ پینگ پنگ کشور

پینگ پنگرقابت های لیگ نوجوانان و نونهالان پسر پینگ پنگ درحالی با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد که در این پیکارها یک اتفاق تاریخی رخ داد.

آوای جنوب؛

مرحله برگشت رقابت های لیگ نوجوانان و نونهالان طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱ تا ۲ بهمن ماه به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز در تهران برگزار شد و از میان ۸ تیم شرکت کننده تنها نماینده سنندج شهرداری در بازی های برگشت غایب بود. سر انجام پس از رقابت فشرده میان ۷ تیم حاضر و با محاسبه نتایج و جایگاه تیم ها در پایان بازی های دور رفت و برگشت ، این تیم نفت و گاز و گچساران بود که با یک باخت در بازی های برگشت توانست و از هر نظر مساوی با تیم هیات کرمانشاه روی سکوی قهرمانی ایستاد.

این دو تیم جدا از هم امتیاز بودن در بازی رفت و برگشت هر کدام صاحب یک برد و یک باخت ۵ بر ۳ مقابل هم شدند و دیگر اینکه در گیم شماری هر کدام با ۱۸ گیم برده و ۱۳ گیم باخته هم مساوی شدند و عاقبت در پوئن شکنی ، نفت و گاز گچساران برتر از حریف موفق به کسب قهرمانی شد .

نفت و گاز گچساران در مجموع با کسب ۲۶ امتیاز فاتح این رقابت ها شد و عنوان نایب قهرمانی هم به تیم شایسته و توانمند هیات کرمانشاه رسید که تنها شکست تیم قهرمان را در بازی های برگشت رقم زد و هم امتیاز با این تیم نایب قهرمان شد .

جایگاه سوم هم به تیم مناطق نفت خیز جنوب تعلق گرفت که با ۲۳ امتیاز موفق به تصاحب این رتبه شد.

از مهرداد علیقارداشی ، محمود نظری رئیس و سرپرست امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز و همچنین صمد تدبیری سر مربی تیم نوجوانان می توان به عنوان تماشاگران ویژه بازی های روز پایانی یاد کرد و جوایز تیم های برتر این رقابت های دو روزه نیز از سوی رئیس و سرپرست امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز به تیم های برتر اهدا شد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president