آوای جنوب

مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد به مردم واگذار می‌شود

کودکمدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری کار مراکز نیکوکاری کمیته امداد به مردم خبر داد.

آوای جنوب؛

سیدغلامرضا متقی در نشست با مدیران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قرار است به منظور مشارکت پررنگ و گسترده مردم درباره کمک به نیازمندان، کار مراکز نیکوکاری به مردم واگذار شود.

وی یکی از اهداف این طرح را شناسایی نیازمندان توسط متمکنین هر محله و برآوردن نیازها و مشکلات آن‌ها توسط افراد توانمند عنوان کرد و گفت: هدفمندکردن کمک‌ها و نذورات مردمی از طریق خود مردم و رساندن آن‌ها به دست نیازمندان از دیگر اهداف این طرح است.

متقی با بیان اینکه در هر موضوعی که مردم به آن وارد شدند، آن موضوع به سرانجام رسیده و موفقیت در آن حاصل شده است، بیان کرد: در این مراکز خود مردم در رأس، کارها را انجام می‌دهند و کمیته امداد فقط نظارت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزایش تعداد حامیان نیکوکار ایتام و مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد نشان‌دهنده اعتمادی است که مردم به این نهاد و طرح‌ها و برنامه‌های آن دارند و در مراکز نیکوکاری نیز باید این حس اعتماد تقویت و افزایش یابد.

متقی افزود: مسئولان مراکز نیکوکاری باید با شفافیت همراه با صداقت و اعتماد‌سازی هرچه بیشتر در بین مردم و خیران، از توانمندی‌های هر محله برای خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز نیکوکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این مراکز نیکوکاری از مدت تأسیس تاکنون با مشارکت مردم خیر و نیکوکار توانسته‌اند خدمات قابل توجهی به نیازمندان ارائه دهند.

متقی صداقت، شفافیت، اعتماد‌سازی، همدلی، امانت‌داری، مردم‌محوری، انضباط، نظارت، راز‌داری و عدالت را از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری برشمرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president