آوای جنوب

فرماندار گچساران : کارمندان و مدیران با ماشین بیت المال به جلسات سیاسی کاندیداها نروند

رحیمی در واکنش به بیانات امام جمعه موقت گچساران گفت : ما برای عامه مردم تصمیم می گیریم و اخلاقا نمی توانیم مردم را فدای چند تا بازاری کنیم و حمایت از نمایشگاهها را در تقابل با عدم انصاف بازاریان عنوان کرد…

فرمانداربه گزارش آوای جنوب ؛ عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: نخستین جلسه برای برنامه‌ریزی ویژه دهه مبارک فجر در شهرستان گچساران برگزار شده است.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران در این جلسه ضمن تبریک اجرای برجام به ملت شریف ایران اسلامی این موفقیت را حاصل توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری و تعامل و همدلی بین همه مردم ومسئولین دانست .
عبدالرحیم رحیمی بااشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی با شکوه در روز هفت اسفند سال جاری اظهار داشت :این انتخابات از نظر بین المللی برای ما حائز اهمیت بوده و باید مردم را جهت شرکت گسترده در این زمینه آماده و تشویق نماییم .
وی با تاکید بر عدم استفاده امکانات دولتی علیه یا به نفع کاندیدی خاص افزود: تجهیزات اداری و اموال متعلق به بیت المال بوده و برای تبلیغات نامزدها ممنوع است.
رحیمی با تاکید بر لزوم  رعایت قانون و مقررات توسط مدیران دستگاه های دولتی ،تصریح کرد:در صورتی که مدیری بخواهد از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها و یا گروه خاصی استفاده نماید با آن برخورد خواهد شد.
فرماندار گچساران با بیان این مطلب که مسئولین دستگاههای اجرایی باید با رعایت قانون ومقررات بر عملکرد مجموعه خود نظارت داشته باشند اظهار داشت:دستگاه های دولتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند اما مجاز به هیچ فعالیتی به نفع یا علیه نامزدها نیستند.

رحیمی با تاکید بر اینکه کارمندان و مدیران با ماشین بیت المال به جلسات سیاسی کاندیداها نروند اظهار داشت : رعایت عدالت‌محوری و امانت‌داری در ادارات توسط مدیران باید مدنظر باشد تا با هوشیاری مردم را به سوی یک انتخابات در شأن انقلاب اسلامی سوق داد.

فرماندارگچساران در بخش دیگری از صحبت های خود در واکنش به بیانات امام جمعه موقت گچساران گفت : ما برای عامه مردم تصمیم می گیریم و اخلاقا نمی توانیم مردم را فدای چند تا بازاری کنیم و حمایت از نمایشگاهها را در تقابل با عدم انصاف بازاریان عنوان کرد.

این مقام عالی دولت در گچساران به راه اندازی چندین میوه فروشی ارزان در شهر اشاره داشت و این اقدام را تحسین و اقدامی در کمک به خرید مردم کم درآمد دانست.

سفر معاون اول رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

رحیمی به سفر معاون اول رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز سه شنبه این هفته به استان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور ابتدا به یاسوج سفر می‌کند، افزود: وی پس از یاسوج به دهدشت و پس از آن به شهرستان گچساران سفر می‌کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور در سفر خود به گچساران طرح بزرگ تأمین آب اراضی امام‌زاده جعفر(ع) در این شهرستان را افتتاح می‌کند و پس از آن به یاسوج سفر می‌کند و در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

 

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president