آوای جنوب

موحد تایید شد / آیا در تهران می ماند یا بر می گرددد

موحدبه گزارش آوای جنوب، سیدمحمد موحد کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران ،ری وشیمرانات دربررسی هیات نظارت صلاحیتش تایید گردید.

این خبر دقایقی پیش درکانال تلگرام حامیان وی با این مضمون منتشر شد:
بسم الله الرحمن الرحیم
بحول و قوه الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، شورای محترم نگهبان صلاحیت سید محمد موحد برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی تایید نمود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. س ت گفت:

    تبریک خدمت سید بزرگوار ما گچسارانیها منتطر حضور حاجی از طیف اصولگرا هستیم و قطعا موفق خواهد شد

  2. عبدالله پور مظلوم گفت:

    در چهار دوره تنها اسم نمایندگی چند شهرستان را یدک کشیدن بی آنکه بتواندیک اقدام درخور توجه در زمینه های مختلف اقتصادی و اشتغال و فرهنگی و عمران و آبادی در حوزه نماینگی خود به کسی نشان بدهد. واقعاً روشو برم ؟!!
    بعداز بعثت رسول اعظم بزگترین منت ذات اقدس احدیت برما وجود ولایت فقیه است کسی که کفران این نعمت عظمای الهی را کند و روز حادثه مثل کبک سر در زیر برف فروببرد وشعارناجوانمردانه شتردیدیندیدی را پیشه کند، قطعاًعذاب و شلاق قهرالهی جواب او خواهد بود .

  3. هادي دادبود گفت:

    حاج اقا موحد از بزرگان منطقه بویر احمد است و کسی که منکر کارهاى حاج اقا است قطعا به مناطق محرم منطقه نرفته تا ببینه در زمان حاج اقا چه کارهای انجام شده و این هشت سال که نبودش چه کارهایى شده موحد یار مرحومینه و یاور رهبری است ان شالله هر جا باشه پیروز میدانه و مردم بی نوا این چند سال در نبود موحد در مجلس ناراحت بودند به امید پیروز دوباره موحد

  4. خودم ? گفت:

    با سلام
    آقای عبدالله پور ، اولا که لیاقت میخواهد یدک کشیدن ۲۰ سال نمیاندگی مجلس شورای اسلامی ،در ثانی اگه در کل استان حداقل دو نفر دیگه مانند حاج آقا موحد می بود که میتونست یک سوم کارها و خدمات ایشون رو انجام بده شهرستان ما الان گلستان بود حداقل کاری که میتونستن انجام بدن به ثمر نشاندن کارهایی که ایشان شروع کرده بود،بوده ولی خب ندیدیم آدم لایقی که توان انجام کاری داشته باشه.مشکل ما اینه که وقتی موحد رفت بدبختیامون ضرب در ۱۰۰ شد.بدونید اگه کسی که لایق بود و سواد سیاسی اجتماعی ، روابط قوی ، توان پیگیری مطالبات را نصف موحد هم داشت پیدا میشد مشکلی نداشتیم.ولی موحد یکی هست و بس.یه استان هست و یک موحد. خدایش نگهدار و جدش پشتیبانش باشد .
    با آرزوی پیروزی حاجی سید محمد موحد آبروی استان و شهرستانمان.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president