آوای جنوب

رييس روابط عمومي نفت گچسارارن :

مانور بزرگ مهار آتش فرودگاه نفت گچساران اجرا شد

حبیبی نژادرئیس ادراه روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اجرایی مانور بزرگ مهار آتش در فرودگاه نفت خبر داد.

آوای جنوب؛

ساسان حبیبی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گوی با خبرنگاران افزود: این مانورو با هدف حفظ آمادگی و آموزش نیروهای آتش نشان این شرکت در شرایط بحرانی و فرودگاه و تایید گواهی طبقه بندی آتش نشانی در این فرودگاه به اجرا در آمد.
وی گفت: این مانور با فرماندهی مهندس محسنی رئیس اداره ایمنی و بهداشت محیط زیست (HSE) در فرودگاه برگزار گردید.
حبیبی نژاد تصریح کرد: در این مانور فرضی بیش از هفتاد آتش نشان شرکت نفت و پتروشیمی و ۱۲۵ شهرستان گچساران ، در کنار سایر نیروهای امداد و نجات هلال احمر، بهدداری و بهداشت صنعت نفت ، اورژانس به سوی آتش حمله‌ور شده و با پیاده کردن عملیات مهار و نجات، اهداف مورد نظر از این مانور را به خوبی به اجرا درآوردند.

حبیبی نژاد با بیان اینکه عملیات مهار آتش در فرودگاه نفت گچساران کاملاً فرضی بوده گفت: این مانور فرضی مهار آتش با موفقیت کامل با فرماندهی رئیس اداره ایمنی و همکاری مهندس حسینی رئیس اداره آموزش این شرکت جهت اخذ گواهینامه با موفقیت کامل اجرا شده است.
رییس روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه این مانور به منظور سنجش و شناسایی نقاط ضعف نیروهای عملیاتی، ‌در شرایط بحرانی برگزار گردید گفت : با توجه به اقدامات خوب و به‌موقعی که نیروهای بخش‌های مختلف در این مانور انجام دادند، ارزیابی‌های اولیه کارشناسان بیانگر برگزاری موفق این مانور بزرگ است.
وی افزود: در اجرای این مانور ادارات حراست،بهداری و بهداشت، ترابری، امور فرهنگی و هنری از صنعت نفت به همراه فرمانداری، سپاه پاسداران و هلال احمر شهرستان ، اورژانس ۱۱۵ ، حفاظت یگان ویژه همکاری شایسته ای داشتند که تلاش همه عزیزان قابل تقدیر است. وی در پایان از همکاری صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president