آوای جنوب

افشارنیا

۹۵ درصد جمعیت کهگیلویه وبویراحمد تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار گرفتند

افشارنیامدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۸ درصد پوشش جغرافیایی و ۹۵ درصد جمعیت این استان تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار دارد.

آوای جنوب؛

یوسف افشارنیا عصر امروز در همایش بسیج و رسانه در یاسوج، اظهار داشت: با تدابیری که در صداو سیمای کشور صورت گرفت توانستیم نحوه ارسال و دریافت فرکانس های تلوزیونی را به روش های جدیدی در زمان اعمال تحریم دنبال کنیم.

وی به پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال در سراسر استان اشاره کرد و افزود: با نصب و راه اندازی فرستنده های دیجیتال در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۸ درصد پوشش جغرافیایی و ۹۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار گرفته اند.

افشار نیا درباره ۲ درصد و ۵ درصدی که به لحاظ جمعیتی و جغرافیایی امکان پوشش دیجیتال برای آن ها وجود ندارد، ابراز کرد: این موضوع به خاطر جمعیت خیلی کم در تعدادی از روستاها و مناطق عشایری استان است که با توجه به هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی نصب فرستنده دیجیتال، امکان پوشش برای این مناطق وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه به آسیب‌ها و خطرات موجود در شبکه‌های اجتماعی، بسیج و رسانه بسیجی باید در حوزه شبکه های اجتماعی هم تلاش و فعالیت کند.

‌وی با اشاره به ضرورت سواد رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن، افزود: داشتن سواد رسانه‌ای یکی از مهم ترین روش ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president