آوای جنوب

عضو شورای شهر گچساران:

۹۰ درصد زنان تحصیل‌کرده گچساران بیکار هستند

رضاییعضو شورای اسلامی شهر گچساران گفت: ۹۰ درصد زنان تحصیل‌کرده گچساران بیکار هستند.

آوای جنوب؛

محبوبه رضایی در گچساران با اشاره به نرخ بیکاری در بین زنان این شهرستان، اظهار داشت: متأسفانه نرخ بیکاری در بین بانوان شهرستان گچساران بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در بین جوانان گچساران بالا است، افزود: در این میان نرخ بیکاری دربین زنان شهرستان براساس برآوردهایی که انجام شده، بالا بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران بیان کرد: متأسفانه نرخ بیکاری در بین زنان این شهرستان ۹۰ درصد است که این آمار نشان از بالا بودن آمار بیکاری در بین این قشر دارد.

رضایی افزود: متأسفانه نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان زن در شهرستان گچساران نیز بسیار بالا بوده و برای مقابله با این معضل باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: البته آمار بیکاری در گچساران چه در بین مردان و چه در میان زنان بسیار بالا بوده ولی نرخ بیکاری در بین قشر بانوان بالاتر بوده و باید برای برطرف شدن معضل بیکاری در شهرستان گچساران مسئولان راهکاری بیندیشند.

مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی شهر گچساران تصریح کرد: برطرف شدن معضل بزرگ بیکاری در این شهرستان نیازمند عزم جدی مسئولان بوده و همه مدیران باید برای مقابله با مشکل بیکاری گام بلندی بردارند./تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president