آوای جنوب

۳۰درصد مددجویان کهگیلویه وبویراحمدی مسکن مناسب ندارند

بیش از چهار هزار یتیم پسر و دختر زیر پوشش کمیته امداد این استان می باشند که از سوی بیش از هفت هزار خیر حمایت می شوند

مسکنمدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰درصد از افراد زیر پوشش کمیته امداد استان از داشتن مسکن مناسب محروم اند.

آوای جنوب؛

سید غلامرضا متقی روز یکشنبه در گفت وگوبا خبرنگاران، تعداد خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این استان را ۳۲ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۹۰هزار نفر عنوان کرد.

وی هدف از اجرای گردهمایی مدیران این نهاد حمایتی را تجریه و تحلیل عملکرد آنها در سرفصل های مختلف اعلام کرد و گفت: مدیران اجرایی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مددجویان و بالا بردن عملکرد خود در شاخص های مختلف انجام دهد.

متقی ابراز کرد: ۲۴ میلیارد ریال ماهانه کمک معیشت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از چهار هزار یتیم پسر و دختر زیر پوشش کمیته امداد این استان می باشند که از سوی بیش از هفت هزار خیر حمایت می شوند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از ایتام کهگیلویه و بویراحمد از سوی خیرین خارج استان حمایت مالی می شوند.

متقی افزود: ۴۰ میلیارد ریال زکات از سوی این نهاد حمایتی در این استان امسال جمع آوری شد.

وی با اشاره به خدمات مختلف این نهاد به جامعه هدف خود تصریح کرد: درمان رایگان بیماران شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر، پرداخت شهریه و هزینه های تحصیلی طلاب، دانشجویان و دانش آموزان زیرپوشش، اهدا جهیزیه به نوعروسان و کمک هزینه ازدواج به داماد را از مهم ترین این خدمات اعلام کرد.

متقی پرداخت وامهای اشتغالزا، خودکفایی و ایجاد شغل پایدار جهت خانواده ها، پرداخت وامهای قرض الحسنه کارگشایی، تعمیر و ساخت مسکن مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد حمایتی ذکر کرد.

وی گفت: رفع مشکلات مددجویان و تلاش برای توانمند سازی آنها از مهمترین اولویت کاری این نهاد حمایتی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president