آوای جنوب

۲۴ اسفند برگزاری همایش شوراها و شهرداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری

همایشدبیر شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگ شوراها و شهرداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری خبر داد.

آوای جنوب؛

حاتم پیام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری همایش بزرگ شوراهای اسلامی و شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد در روز یک‌شنبه ۲۴ اسفند خبر داد و گفت: این همایش با حضور دکتر بصیری‌پور رئیس شورای عالی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دبیر شورای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دیدار در سالن اجلاس اداره‌کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های متعددی در این روز برگزار خواهد شد که از جمله آن‌ها حضور در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان است.

پیام افزود: دیدار با امام جمعه شهر یاسوج یکی دیگر از برنامه‌های این روز است و سپس دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد را به همراه رئیس شورای عالی استان‌های کشور خواهیم داشت.

دبیر شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برگزاری نشست تخصصی با رؤسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و اعضای شورای اسلامی استان در محل سالن جلسات ساختمان مدیریت بحران استانداری خبر داد.

پیام افزود: این نشست با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار می‌شود.

برگزاری نشست خبری با حضور رسانه‌های استان و مسئولان در این روز یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که این مسئول به آن اشاره کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president