آوای جنوب

۱۳درصد شهیدان دفاع مقدس در اسفندماه به شهادت رسیدند

شهدارئیس دفتر بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ درصد شهیدان دفاع مقدس در اسفندماه به شهادت رسیدند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز عصر امروز در یادواره ۲۳ شهید اسفندماه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مردم در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روزهایی در سال ۵۸ دستور ایجاد نهاد مقدس بنیاد شهید را صادر فرمودند که تا امروز خدمات زیادی را به جامعه ایثارگری ارائه کرده است.

رئیس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: خدماتی که تاکنون بنیاد شهید به جامعه ایثارگری ارائه کرده گواه پیش‌بینی عالمانه امام راحل بوده است.

این مسئول در ادامه با بیان این که در هر جامعه‌ای باید فرهنگ ایثار و شهادت را پررنگ کنیم، تصریح کرد: از آیات ۷۰ به بعد سوره طه در خصوص آن دسته از انسان‌هایی سخن گفته می‌شود که در برابر ظلم و جور تسلیم نشدند و در همین راه جان خود را هدیه کردند که به مقام شهدا در این آیات بیشتر پی خواهیم برد.

خرم‌روز سپس با یادآوری خاطره هشت سال دفاع مقدس و شهدایی که در اسفندماه شربت شیرین شهادت نوشیدند از شهیدان همت و خرازی به عنوان نمونه‌ای از شهدای اسفندماه یاد کرد و گفت: طبق آمار ۱۳ درصد از شهدای هشت سال دفاع مقدس در اسفندماه به شهادت رسیدند که آماری برای معنویت این ماه در طول دفاع مقدس است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president