آوای جنوب

۱۰۹ نفر برای ثبت نام مجلس در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند

۳۸ داوطلب برای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، ۶۰داوطلب برای انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه و ۱۱ نفر برای حوزه انتخابیه گچساران نام‌نویسی کرده‌اندمحمدی فتاح

آوای جنوب؛

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام ۱۰۹ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی طی هفتمین روز ثبت نام در این استان خبرداد.

فتاح محمدی گفت: ۱۰۹ نفر داوطلب انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی اظهارکرد: ۳۸ داوطلب برای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، ۶۰داوطلب برای انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه و ۱۱ نفر برای حوزه انتخابیه گچساران نام‌نویسی کرده‌اند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین ۹ نفر بعنوان داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری بویراحمد در این استان ثبت نام کرده است.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه “بویراحمد و دنا”، “گچساران و باشت” و “کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده” است و در مجموع سه نماینده به مجلس راه می یابند همچنین دارای یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president