آوای جنوب

یک پزشک کهگیلویه و بویراحمدی در میان جان باختگان مکه

پیام تسلیتدرحالیکه مقامات مسئول و مدیرکاروان از سلامت کامل ۱۲۴ نفر اعضای کاروان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داده بودند ،اما در تازه ترین خبر مطلع شدیم که یکی از هم استانی ها که از طریق استان اصفهان راهی سرزمین وحی شده بود متاسفانه در حادثه سقوط جرثقیل درمکه مجروح شده بود.به گفته منابع آگاه به علت عفونت ناشی از جراحت وارده و بی توجهی عوامل بیمارستانی در عربستان جان خود را از دست داد.

آوای جنوب؛

،براساس این گزارش ،جان باخته این حادثه ، دکتر سید ابراهیم جباری فر ،دندان پزشک و استاد دانشگاه اصفهان از سادات ده برآفتاب استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق استان اصفهان به سفر حج مشرف شده بود.

دکتر حاج سید ابراهیم جباری‌فر، فوق تخصص دندان پزشکی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فلوشیپ دندانپزشکی اجتماعی از استرالیا در فاجعه منا در یکی از کاروان‌های استان اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سقوط جرثقیل در مکه حادثه‌ای است که در روز جمعه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۴ (۱۱ سپتامبر ۲۰۱۵) در ساعت ۱۷:۱۰ به وقت مکه به‌دلیل سقوط یک دستگاه جرثقیل در محوطۀ مسجدالحرام باعث کشته‌شدن ۱۰۷ نفر و مجروح‌شدن ۲۳۸ نفر شده‌است باد شدید و طوفان عامل سقوط جرثقیل عنوان شده‌است اکثر جان‌باختگان از اتباع کشورهای هند، پاکستان، اندونزی و ایران بوده‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president