آوای جنوب

یک هزار و۷۰۰ کیلوگرم پای مرغ فله ای غیربهداشتی در گچساران کشف شد

۱۴۴۲۷۷۷۹۴۳-۱۶۰۶۵۱-۱مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران گفت: یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم پای مرغ فله ای غیربهداشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

آوای جنوب؛

مقداد نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان فراوده خام دامی غیر قابل استفاده در بازرسی ماموران اداره دامپزشکی و گروه های بازرسی از یک سردخانه مواد خام دامی در این شهرستان کشف شد.
وی بیان کرد: این محموله بدلیل نداشتن تاریخ تولید و انقضاء با همکاری مأموران انتظامی و مراحع قضایی کشف و معدوم شد.
نظری تاکید کرد: با هماهنگی و پیگیری مسئول حقوقی اداره دامپزشکی، پرونده این متخلف برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.
وی تصریح کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان، نظارت های شبانه روزی و مستمر بر اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور انجام می شود.
نظری ابراز کرد: بیش از ۱۷۵مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شامل سردخانه ها، قصابی، کبابی، غذا بیرون بر، ماهی فروشی، هتل و رستوران مرغ فروشی در این شهرستان وجود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. وهاب گفت:

    احسنت برآقای دکتر نظری براین پیگیری ها و نظارت های خوب خودش تشکر

  2. رحمان باشت گفت:

    مگه این آقا هم جایی کار میکند.چقدر این ادارات بی در وپیکر شده اند.مگر این اداره ریس معاون وغیر ندارد .
    قبلا کجا کار میکرد
    فقط به قول جناب خان اهخی
    واقعا که
    با تشکر از سایت مربوطه که باعث شناسایی بعضی افراد برای مردم میشوندتشکر
    آخی

  3. همشهری گفت:

    نمیدانم چرا ادبیات برخی همشهریان و هم استانی های ما در سال ۲۰۱۵ همچنان ادبیاتی قجری است. بنده آقای نظری را می شناسم. ایشان در عین جوانی از باتجربه ترین و کارامد ترین نیروهای اداره دامپزشکی هستند. برای همه جوانان شهرم آرزوی موفقیت دارم.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president