کد خبر : 47463
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 13:43

یکم اردیبهشت ماه گچساران با فوت ۳ بیمار کرونایی

یکم اردیبهشت ماه گچساران با فوت ۳ بیمار کرونایی

آوای جنوب رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: متاسفانه امروز ۳ نفر از افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران جان خود را از دست دادند. سید طاهر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷ بیمار مبتلا ومشکوک به کرونا در بیمارستان شهید

آوای جنوب
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: متاسفانه امروز ۳ نفر از افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران جان خود را از دست دادند.

سید طاهر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷ بیمار مبتلا ومشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی هشت نفر در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری هستند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران ابراز کرد: روند مراجعه افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در یک هفته به بیمارستان شهید رجایی ثابت بوده است.

حسینی اذعان کرد: روزانه ۲۵ نفر از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه که از این تعداد ۷الی ۱۰ نفر در بخش کرونایی بستری می‌شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز ۳ نفر از افراد بستری شده در بخش کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران جان خود را از دست دادند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران با اشاره به اینکه این افراد دارای بیمار زمینه‌ای هستند، گفت: این افراد در رده سنی ۴۶، ۸۶ و ۶۰ ساله بوده که براثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

حسینی با اشاره به اینکه با شیوع پیک چهارم ویروس جهش یافته کرونا روند بستری افراد مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان شهید رجایی گچساران افزایش داشته است، افزود: از ابتدای سالجاری الی ۲۹ فروردین ماه تعداد۵۸۹ نفر به این بیمارستان مراجعه سرپایی داشته که از این تعداد ۲۵۰نفر بستری شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۴۶ بیمار کرونایی در بخش آی. سی، یو این بیمارستان بستری و یک نفر برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در ادامه اظهار کرد: سال گذشته بیش از پنج هزار بیمار و مشکوک به ابتلاء کرونا برای درمان به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند.

حسینی ادامه داد: از مجموع این افراد مراجعه کنند ۲ هزارو ۴۷۰ نفر خدمات سرپایی ومابقی در بیمارستان بستری شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد بیماران بستری شده ۶۶ نفر جان خود را از دست دادند که ۹۰ درصد از جانباختگان کرونا در گچساران بیماری زمینه ای داشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.