کد خبر : 45611
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 0:30

یوسف باقری می آید/از حضور ساسان تاجگردون تا قطعی شدن حضور باقری در انتخابات

یوسف باقری می آید/از حضور ساسان تاجگردون تا قطعی شدن حضور باقری در انتخابات

آوای جنوب به گزارش آوای جنوب وبه نقل از منابع آگاه، مطلع شدیم یوسف باقری کاندید این دوره انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت خواهد شد. همگان به خوبی می دانند قشقایی هاهمواره درتمامی ادوار با داشتن پتانسیل بالای سیاسی ومدیریتی آنطور که باید دیده نشده اند. قشقایی ها ثابت کرده اند اگر اتحاد

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب وبه نقل از منابع آگاه، مطلع شدیم یوسف باقری کاندید این دوره انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت خواهد شد.

همگان به خوبی می دانند قشقایی هاهمواره درتمامی ادوار با داشتن پتانسیل بالای سیاسی ومدیریتی آنطور که باید دیده نشده اند.
قشقایی ها ثابت کرده اند اگر اتحاد و همدلی داشته باشند رقیبی سخت برای دیگران در انتخابات هستند به گونه ای که انتخابات شورای شهر یک دست قشقایی و دیگر فعالیت های فرهنگی مذهبی آنها که با همدلی کنار هم بوده خود گویای پتانسیل بالای قشقایی هاست.
یوسف باقری مدیرخدمات سابق نفت گچساران و از مدیران فعلی پارس جنوبی از چهره هایی است که در بین طوایف مختلف گچساران از محبوبیت بالایی برخوردار است.
شنیده ها حکایت از آن دارد یوسف باقری که دیدارهای خود را در تهران و شیراز و گچساران با برخی بزرگان داشته است با اعلام حضور ساسان تاجگردون در کارزار انتخابات به زودی اعلام حضور خود را رسانه ای خواهد کرد و از برنامه های خود خواهد گفت.
باید منتظر روزهای آینده بود؛ هر چند در این میان باید سوال کرد چرا برخی به دنبال آن هستند تا قشقایی ها به اجماع نرسند؛ اما آنچه به نظر می رسد حکایت از آن دارد باقری تصمیم خود را گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.