آوای جنوب

گچساران به احترام مالک اشتر زمان ایستاد / تصاویر

آوای جنوب،

 به گزارش آوای جنوب، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سخنرانی پایانی تشییع نمادین سردار سلیمانی در گچساران گفت: در میان مومنین جوانمردانی هستند که برعهدهای خود با خداوند می ایستند و اما نیز منتظرانی هم هستند که هرگز از مسیر نه دور می شوند و نه خارج و این شمایید که برای رهبرمان هرکدام یک مالک اشتر هستید.

وی افزود: امروز استکبار نماد ادعای فرعونی است که می خواهد انسانها در برابرش کرنش کنند که این خود همان نگرش طاغوت است و تطهیر از شرک یعنی ایستادن در برابر قدرت‌های بزرگ و سلام و بر تو ای مرد بزرگ که جانانه و شجاعانه مقابل شرک ایستادید و اگر انسان در مسیر حق گام بردارد می‌تواند هم‌چون قاسم سلیمانی در مقابل ظلم بایستد.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: یکی از عناصر مقاومت عدالت است و جبهه استکبار جبهه فسق جهانی است و درود خدا بر سردار سلیمانی که با عدالت و پاکی و صداقت و ادب و محبت در برابر فساد و ظلم ایستادگی کردند.

وی افزود: انسانی که می‌خواهد در جبهه مقاومت نقش آفرینی کند باید انسانی پاک و با تقوا باشد و این مردمی هستند که امروز به عشق ولایت آمده‌اند و سردار سلیمانی انسانی ولایتمدار بودند.

ملک حسینی اظهار کرد: اگر در جامعه تشتت و تفرقه‌ای باشد پس بدانید گرایش به خط انقلاب و ولایت هم نیست و درود خدا بر این مرد بزرگ‌که در تمامی عرصه‌های حیاتش رمز وحدت بین مردم و نیروهایش بودند.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری ابراز کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که انسانی جنگید و ما عزیزی را از دست دادیم ، سری قطع شد و میلیونها انسان سربلند شدند و خونی ریخته شد تا اقیانوسی از خون‌ شکل بگیرد  و برای جانفشانی در مقابل استکبار و این جهاد است که امام علی (ع) بیان داشتند که جهاد و مجاهدت در راه خدا است که خداوند برای بندگان خاصش نیز باز کرده است.
وی افزود: جامعه ای که این گونه جهادی را داشته باشد هرگز رنگ ذلت را نخواهد دید،جامعه مقاوم، جامعه ای مقاوم در‌برابر دشمن است و این مرد بزرگ نماد مقاومت بودند.

ملک حسینی تصریح کرد: درود برمردان این دوران که به امر رهبرشان به جنگ تفاله‌های عباسی و اموی و نیز به جنگ تفاله‌های یهود و صهیونیست رفتند و این عزتی است برای جهاد و مبارزه و می ایستند و رنج ها را به جانم می خرند تا امنیت جامعه را صیانت کنند.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: سردار سلیمانی اجر سالها اخلاص و عمل صالحش را با شهادت گرفت، شهادت کرامت یک انسان است و امروز شما مردم به قلب‌های پاکتان انسانی را بدرقه و تشییع می‌کنید چرا که سردار سلیمانی عزت و آبروی جامعه اسلامی است و امت اسلام باز هم‌ یک بار دیگر مزه وحدت را چشیدند که‌ می تواند سرمایه ای بزرگ برای مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: مردم از مسئولان خدمت می خواهند و مسیولین‌ باید خدمت کنید چرا این مردم همیشه در صحنه اند و مردم نشان داد که شهید سلیمانی مرد خدمت بود و این مردمی هستد که می ایستند پای کسی که به آنها خدمت کرده و ای مسئولین به مردم خدمت کنید.

ملک حسینی اظهار کرد: امروز فقر و نابسامانی ها بیداد می کند و فریاد این مردم هم بلند است،پس خالصانه به مردم خدمت کنید ؛ مردم فردا منتظرند ببینند شما مسیولین چه می‌کنید، مردم دیروز اشک رهبرشان را در کنار پیکر مطهر شهیدان دیدند اما فریادها هم بلند شد که در مسیر مقاومت به امر رهبر ایستاده ایم.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: تدبیر می‌تواند در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها قدم علم کند  و مردم نشان دادند که ایستاده اند برای حمایت از نظام و انقلابشان و اما سختی ها را باید تقسیم کرد و این که سردار سلیمانی در میدان جنگ بود یعنی همراه همه و این باز پیامی است که مردم پای تحریم می‌ایستند اما رنج ها و سختی ها باید برای همه باشد و نه فقط عده ای خاص.

وی افزود: امروز مقاومتی که از ایران آغاز شده محدود به برخی از نقاط هم نیست و در کل منطقه فراگیر شده است و فرداها‌ نیز در تمامی دنیا شاهد فرهنگ مقاومت خواهید بود و شاهد فروپاشی قدرت آمریکایی ها خواهید بود.

ملک حسینی تصریح کرد: این یعنی ارزشی است که خداوند به خون شهدا می دهد و این اتحاد و انسجام اجتماعی را باید قدر بدانیم چرا که انتخابات نزدیک است و نباید توهین ها و تحقیرها و حرف‌های ایل گرایانه باز این انسجام و وحدت را بشکند و مبادا بی ادبی و عدم رعایت اخلاق اجتماعی این انسجام را از هم فرو پاشد.

وی عنوان کرد: بیاید متحد و منسجم کنار هم باشیم چرا که مردم خوب می فهمند و در یک جامعه اگر حرمت انسانها حفظ نشود حرمت هیچ انسانی هم حفظ نخواهد شد و بیایید به انقلاب و آرمان های انقلاب احترام بگذاریم و نیز اسلامی و انسانی در عرصه انتخابات حاضر شویم.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: امروز انسانی جسمش به زیر خاک می رود که ایستاده در کل تاریخ است و مردم هم ایستاده اند و سردار سلیمانی سه خصلت مهم داشتند بصیرت ،صبر و حق شناس که شهید سلیمانی آن را نیاموخت.

ملک حسینی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی علم به موضع حق داشتند و مطیع محض امر ولایت بودند ،حق این است که رهبر بگوید و او هم عمل کند، این ها درس هایی که می توان از سیره و سلوک شهید سلیمانی آموخت.

گچساران به احترام مالک اشتر زمان ایستاد / تصاویر

مردم ولایتمدار شهرستان گچساران امروز با حضور حماسی خود در تشییع نمادین پیکر مطهر شهید سرافزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر با ولایت عهد و پیمان بستند.

گچساران به احترام مالک اشتر زمان ایستاد / تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران، مردم ولایتمدار شهرستان گچساران امروز با حضور حماسی خود در تشییع نمادین پیکر مطهر شهید سرافزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر با ولایت عهد و پیمان بستند.

 امروز انبوهی از  جمعیت شهرستان گچساران در مراسم تشییع  نمادین پیکر مالک اشتر زمان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

 امروز مردم گچساران با حضور حماسی خود نشان دادند که قدردان شهدایی هستند که جان خود را در راه عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران فدا کرده‌اند.

پیام حضور این مردم داغدیده و خشمگین، انتقام سخت برای خونخواهی سردار سلیمانی و ادامه راه اوست.

 مردم گچساران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، علمدار نیامد، نه سازش، نه تسلیم، نبر بر آمریکا، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، لبیک یا حسین لبیک یا خامنه‌ای، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم … در مراسم تشییع نمادین سردار شهید قاسم سلیمانی  حماسه بزرگ را در گچساران رقم زدند.

 حضور زنان و مردان ، پیر و جوان در حالی بود  که هیات‌های مذهبی گچساران با سنج و دمام و علم‌های هیئت خود شور حال عجیبی را به مراسم داده بودند.

 در طی مسیر تشیع نمادین پیکر مطهر سردار سلیمانی ایستگاه‌های صلواتی از مردم قدرشناس گچساران که برای سردار دلها از ساعت ها قبل از شروع مراسم آمده بودند پذیرایی کردند.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president