کد خبر : 44638
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 17:57

گندزدایی و آزادسازی محوطه کامل پیاده رو بازارچه کپری گچساران توسط شهرداری+ تصاویر

گندزدایی و آزادسازی محوطه کامل پیاده رو بازارچه کپری گچساران توسط شهرداری+ تصاویر

آوای جنوب  شهردار دوگنبدان گفت: در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا محوطه پیاه رو بازارچه توحید دوگنبدان آزاد سازی و گندزدایی شد. مسعود ظفری امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در گچساران گفت: در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا  محوطه پیاه رو بازارچه توحید دوگنبدان آزاد سازی و گندزدایی شد.  وی

آوای جنوب 

شهردار دوگنبدان گفت: در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا محوطه پیاه رو بازارچه توحید دوگنبدان آزاد سازی و گندزدایی شد.

گندزدایی و آزادسازی محوطه کامل پیاده رو بازارچه توحید دوگنبدان+ تصاویر

مسعود ظفری امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در گچساران گفت: در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا  محوطه پیاه رو بازارچه توحید دوگنبدان آزاد سازی و گندزدایی شد.

 وی با بیان اینکه  پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون شهرداری دوگنبدان به منظور رعایت نظافت و حفظ سلامت شهروندان به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر و مکان‌های پرتردد اقدام نموده است، گفت: گندزدایی و ضدعفونی معابر شهردوگنبدان تا ریشه‌کنی کامل این بیماری ادامه خواهد داشت.

 ظفری بیان کرد: ضدعفونی کردن بازار های دوگنبدان از جمله بازار میوه و تره بار دوگنبدان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند  در بازار حضور پیدا کرده و بدون نگرانی اقلام مصرفی خود را خریداری کنند.

وی با اشاره به این‌که اولویت این سازمان، حفظ بهداشت و تأمین سلامت شهروندان است، بیان داشت: ضدعفونی کردن معابر، خیابان‌ها و بازارهای دوگنبدان از  اولویت‌های شهرداری دوگنبدان در ضدعفونی و گندزدایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

 شهردار دوگنبدان  در ادامه به آزاد سازی محوطه پیاده رو بازارچه توحید اشاره و عنوان کرد:  بسیاری از مغازه‌داران بازار میوه و تربار گچساران اجناس خود را به بیرون از مغازه‌ها آورده و پیاده‌رو را اشغال کرده‌اند که این عمل برابر قانون خلاف به شمار می‌رود.

 ظفری خاطرنشان کرد: آنچه  که در تبصره ۶ ماده ۹۶ قانون شهرداری ها آمده گواه آن است که شهرداری موظفند از معابر به عنوان یک ملک عمومی حفاظت کند و همواره آن را برای استفاده عموم آماده نگه داشته و از تجاوز اشخاص نسبت به آنها جلوگیری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.