آوای جنوب

گلزار شهدا گچساران به مناسبت هفته دولت غبارروبی و عطرافشانی شد+ تصاویر

آوای جنوب 

در اولین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان گلزار شهدای گچساران غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدا گچساران به مناسبت هفته دولت غبارروبی و عطرافشانی شد+ تصاویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گلزار شهدای شهرستان گچساران با حضور مسوولان شهرستانی غبارروبی و عطرافشانی شد.

 در این آیین معنوی جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی فرمانده نیروی نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ادارات شهرستان گچساران شرکت داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و عطر افشانی  مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

 در حاشیه برگزاری این مراسم علی خوانپایه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: این هفته یادآور فداکاری‌ها و خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و با هنر است، باشد که همه دولتمردان آن فداکاری‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: دولت مردان در نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آرمان های امام و شهدا لحظه ای از خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهند کرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مسئولان اجرایی سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر در  راه خدمت رسانی به مردم را همواره  سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز زمینه خدمت رسانی شایسته به تمامی مناطق کشور فراهم شده است.

به گزارش فارس، این مراسم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president