آوای جنوب

گلایه رئیس اداره راه و شهرسازی چرام از امام جمعه این شهر

img_2970رئیس اداره راه و شهرسازی چرام از امام جمعه این شهر در خصوص عدم فرهنگ شهری گلایه کرد.

آوای جنوب؛

حجت دبیقی ظهر امروز در نشست تعاملی شورای شهر چرام ضمن تبریک موفقیت دیپلماسی تیم وزارت خارجه کشور، اظهار کرد: این موفقیت ثمره تلاش تیم خردمند و دوراندیش سیاست خارجه ایران با حمایت‌های ملت، نظام، حاکمیت، اتحاد و انسجام ملی بود.

رئیس شورای عالی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شورا واسط بین مردم و دولت است، خاطرنشان کرد: تعامل بیشتری در جهت تسریع، تسهیل و تصمیم‌گیری مناسب‌تر جهت خدمت به مردم نیاز است.

در ادامه این نشست محمد ماهیاری با گلایه از سخنان امام جمعه در خصوص فرهنگ شهری چرام، اظهار کرد: نباید به فرهنگ یک شهر توهین کنیم، چراکه مردم فرهنگ دارند و این در حالی است که ما مسئولان در حق این شهر کوتاهی کرده‌ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی چرام با بیان اینکه ما هیچ زیرساختی برای این شهر فراهم نکرده‌ایم، عنوان داشت: وقتی در حق مردم چرام کوتاهی داشته‌ایم، نباید از آنان انتظار زندگی شهری داشته باشیم، در حالی که شهر ما شکل روستا را دارد.

وی افزود: ما از مردم چرام انتظار داریم در پیاده‌رو راه بروند در حالی که پیاده‌روهای ما سد معبر شده‌اند.

این مسئول با ذکر این مطلب که شهردار چرام دکترای فنی دارد و همچنین اعضای شورا فنی هستند اظهار تاسف کرد که بسیاری از ساخت و سازهای چرام دارای ایراد است.

در ادامه نیز شعبان صادقی رئیس شرکت گاز کهگیلویه آمادگی خود را جهت فراهم کردن گاز مکان جدید صنوف آلاینده اعلام کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president