آوای جنوب

گلایه‌های فرماندار گچساران از مدیران کل/ حضور کم‌رنگ مدیران کل در شهرستان

آوای جنوب
فرماندار گچساران گفت: حضور مدیران کل بر سر پروژه‌های خود در شهرستان کمرنگ‌ شده و در اولین جلسه شورای اداری استان شرکت و گلایه‌های خود را به استاندار انتقال خواهم داد.

به گزارش آوای جنوب از گچساران،نشست شورای حفاظت منابع آب به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست علیرضا اتابک با تبریک ولادت امام حسن (ع)گفت: انتظار داشتیم که در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مدیرعامل حضور واز دغدغه‌های خود در این زمینه سخن می‌گفت.

وی با بیان اینکه حضور مدیران کل بر سر پروژه‌های خود در شهرستان کمرنگ‌شده است، افزود: در اولین جلسه شورای اداری استان شرکت و گلایه‌های خود را به استاندار انتقال خواهم داد.

فرماندار گچساران ادامه داد: حضور مدیران کل در شهرستان کم رنگ و یا بعضاً اگر مشاهده شدند گذری و یا برای تفریح بوده است.

اتابک با اشاره به تداوم خشکسالی و تنش آبی اذعان کرد: با توجه به کاهش بارندگی در سال گذشته و جاری باید منابع آبی که در اختیار داریم را به درستی مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها باید آمادگی کامل داشته باشند و به کشاورزان تذکرات لازم را در مورد کمبود آب بدهند.

فرماندار گچساران ابراز کرد: تخصیص آب از سد کوثر برای بخش‌های صنعت، کشاورزی و شرب مشخص است و نمی‌توان بیش از آنچه که سهمیه داده شده آب تخصیص داده شود.

اتابک تصریح کرد: شبکه های ۳و ۴ تامین آب کشاورزی در ماهور باشت و امامزاده جعفر که زیر نظر جهاد کشاورزی انتظار می‌رود که مشکل آنها مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۸۰هکتار از اراضی منطقه بابا کلان تت پوشش آبیاری نوین قرار می‌گیرد، گفت: پمپاژ منطقه باباکلان باید به شدت پیگیری شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president