آوای جنوب

گریه های استاندار سوژه رسانه های ضدانقلاب شد/چه کسی مسئول انتشار این اقدام ناشیانه رسانه ای است؟+تصویر

آوای جنوب

چه کسی مسئول این اقدام ناشیانه رسانه ای بود که اکنون مورد سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته است و از آن در راستای تخریب نظام استفاده کرده اند.

به گزارش آوای جنوب گریه های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به منطقه محروم دیشموک در شهرستان کهگیلویه بیش تر از خود سفر وی مورد توجه قرار گرفت؛ موضوعی که حتی سوژه رسانه های ضدانقلاب نیز شد.

رسانه معاند منو تو این فیلم را منتشر کرده است و در کنار ان نوشته است: ” چرا مردم انقدر بیچاره هستن و انقدر فقر فراوان است؟ او می گوید مردم هیچی ندارند “؛ انتشار این کلیپ از سوی رسانه هایی که منتظر بدگویی از نظام از زبان خود مسئولان ارشد نظام هستند وجهه بسیار نامناسبی در میان جامعه مخاطبان ان ها خواهد داشت.

موضوعی که در این میان کمتر به آن پرداخته شد این بود که چه کسی مسئول این اقدام ناشیانه رسانه ای بود که اکنون مورد سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته است و از آن در راستای تخریب نظام استفاده کرده اند.

اقدام احساسی در انتشار این کلیپ بدون این که ملاحظات مربوط به آن در نظر گرفته شود ضررهایی بیشتر از منافع ان داشته است که باید بیشتر مورد توجه تیم رسانه ای استاندار و به خصوص روابط عمومی استانداری قرار گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president