کد خبر : 7363
تاریخ انتشار : شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 7:27

گدایی که در گچساران با قرائت فاتحه کاسبی می‌کند + تصویر

گدایی که در گچساران با قرائت فاتحه کاسبی می‌کند + تصویر

گدایی در گچساران طی اقدامی جالب با قرار دادن دست‌نوشته‌ای به شکل کلاه مبنی بر دریافت پول در ازای قرائت فاتحه اقدام به تکدی‌گری می‌کند. آوای جنوب؛ تکدی‌گری یکی از پدیده‌های مرسوم و عادی در جوامع امروزی است که البته در برخی مناطق با این پدیده‌ اجتماعی برخورد جدی شده است. روش‌های مختلفی برای تکدی‌گری

گدایی در گچساران طی اقدامی جالب با قرار دادن دست‌نوشته‌ای به شکل کلاه مبنی بر دریافت پول در ازای قرائت فاتحه اقدام به تکدی‌گری می‌کند.

آوای جنوب؛

تکدی‌گری یکی از پدیده‌های مرسوم و عادی در جوامع امروزی است که البته در برخی مناطق با این پدیده‌ اجتماعی برخورد جدی شده است.

روش‌های مختلفی برای تکدی‌گری وجود دارد که با این روش‌ها مردم به اهدای پول تحریک شده و به شخص گدا کمک‌های مالی یا جنسی می‌کنند.۱۳۹۴۰۲۰۴۰۰۰۴۷۳_PhotoL

در گزارش‌های قبلی خبری با گدایی گچسارانی که قصد ازدواج با دو زن را داشته و درخواست پول می‌کرد، آشنا شدیم در این گزارش یکی از دیگر اقدامات تکدی‌گران در راستای جمع‌اوری پول را به رشته تحریر در می آوریم.

این گدای گچسارانی طی اقدامی و نوآورانه هر هفته با نصب کاعذ دست‌نوشته بر پیشانی خود با جمله‌های متفاوت اقدام به دریافت پول از مردم می‌کند.

وی که هر هفته در جلوی درب ورودی محوطه مصلای گچساران می‌نشیند با نوشتن جملات مختلفی همراه با نصب دعا بر دست دیگر خود اقدام به دریافت پول از مردم می‌کند.

وی در این هفته با تغییر شعار خود این بار از راه قرائت فاتحه برای اموات تقاضای دریافت پول از مردم کرد.

«هر کس می‌خواهد برای مردگانش فاتحه بخوانم» جدیدترین جمله این فرد بود که به صورت کلاهی بر پیشانی وی نصب شده است.

/فارس/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.