آوای جنوب

معاون استاندار:

کهگیلویه و بویراحمد در تحقق درآمدهای مصوب رتبه دوم کشور را کسب کرد

نوروزیمعاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مقایسه آماری از ۳۱ استان کشور درباره موفقیت استان‌ها در تحقق درآمدهای مصوب، استان کهگیلویه وبویراحمد دومین استان در سطح کشور شد.

آوای جنوب؛

حسن نوروزی در دهمین نشست شورای برنامه‌ریزی وتوسعه استان،اظهار داشت:‌ امروز دستور‌ کار گزارش دستگاه‌های اجرایی استان از میزان موفقیت و جذب اعتبارات ملی و ردیف‌های متفرقه که درقانون بودجه وجود دارد، بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چهار دستگاه آب‌ و‌ فاضلاب‌روستایی، دانشگاه علوم‌پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در جذب اعتبارات متفرقه نسبت به سایر دستگاه ها موفق‌تر عمل کردند، گفت: امیداوریم با رویه‌ای که در پیش گرفتیم و همه دستگاه‌های اجرایی را ملزم به ارائه گزارش از جذب اعتبار کردیم در سال آینده بتوانیم اعتبارات بیشتری را به استان اختصاص دهیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون‌تومان برای تجهیز پایگاه‌های چندمنظوره مدیریت بحران در سطح استان تخصیص دادیم که ستاد مدیریت بحران استان باید به یک سری تجهیزات مجهز شود تا درموقع بروز بحران بتواند رصد و پیگری کند و کمک‌های خود را در موعد مقرر انجام دهد.

وی گفت: تعداد ۸ تا ۹ مورد واگذاری زمین از اراضی ملی و زراعی برای طرح‌های تولیدی در بخش‌های مختلف مانند بخش‌های کشاورزی و گردشگری، به بخش خصوصی اختصاص دادیم که کار تولیدی خود را در این اراضی انجام دهند در مجموع ۷٫۵ هکتار اراضی بود که برای این ۹ مورد واگذار شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president