آوای جنوب

کنایه های زینل زاده در ده جلیل و جریان ۱۵ نفر/برخی ها از پُرخوری سوءهاضمه گرفته اند/نباید این گونه باشد که زینل زاده و برادرانش تصمیم بگیرند که چه کسانی بر سر کار بروند

به گزارش آوای جنوب اردلان زینل زاده در جمع اهالی روستای ده جلیل با تقدیر و تشکر از حضور خونگرم و پرشور اهالی روستای خیرآباد ده جلیل اظهار کرد: خوشحال هستم که آینده و سرنوشت برای شما مهم است این حضور نشان دهنده این است که شما نیز از وضعیت موجود راضی نیستید.

 

 

وی ادامه داد: امروز در خدمت شما اهالی روستا ده جلیل هستیم که خودمان و برنامه هایمان را به شما معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه شما به لحاظ شخصی و سوابق اجرایی ما را می دانید اما آمده ایم که نوع نگاه ما را در آینده و راهکار را از زبان ما بشنوید، افزود: تغییر در هر حال وجود دارد اینکه مشکلات روز به روز در حال افزایش است و سفره های مردم روز به روز خالی تر می شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس ادامه داد: اگر ما می گوییم خواهان عبور هستیم؛ مشکل ما با افراد و چهره ها نیست بلکه مشکل ما با جریان و راهکارها است.

وی ادامه داد: مشکل ما با نگاه ها و کارهای ادوار گذشته است و بر رویکرد قبل پافشاری می شود برای ماندن این رویکرد اشتباه است.

زینل زاده ابراز کرد: برخی ها آمده اند و می گویند ما آمده ایم که فلانی نباشد اما ما اینگونه نگاه را پسندیده نمی دانیم چرا که مشکل ما شخص نیست بلکه تفکر آنها و برنامه آینده های آنان است.

وی ادامه داد: متاسفانه ناامیدی در جامعه رواج پیدا کرده است و امیدی دیگر نیست چرا که اقتصاد ما دچار مشکل شده است نه اینکه مدیر و نیروی متخصص در اقتصاد نداریم بلکه ما افراد شایسته داریم اما مدیر ما خودخواه است و این خود خواهی اجازه نمی دهد.

وی با بیان مثالی عنوان کرد: مانند اینکه زینل زاده آمده در ده جلیل و مانند بلبل سخن می گوید و کاربلد است و شما هم اعتماد می کنید و زینل زاده قبول می شود و بر کرسی بهارستان می نشیند مهم آن است که زینل زاده چگونه عمل می کند و بعد از تصدی کرسی بهارستان آیا شما را می بیند و یا اینکه به دنبال منافع برخی از اشخاص است.

زینل زاده با بیان اینکه برخی ها می گویند: فلان پیمانکار آمده و در انتخابات برای من فعالیت کرده پس بایستی این فرد را یک پروژه ملی بدهم و یا فلان شخص را فرماندار منصوب کنم چرا که آنها در انتخابات از من حمایت کردند.
این کاندیدا ابراز کرد: شخصی بایستی بر منصب کرسی بهارستان بنشیند که حرف شما را بزند و این حرف را به قانون و برنامه تبدیل کند.
وی عنوان کرد: اما در عمل زینل زاده که نماینده شد پنج نفر را در بویراحمد گرمسیری ،پنج نفر را در باوی و از هر طیف پنج نفر را به ریاست برمی گزیند و مابقی طوایف از جمله بهبهانی ها، بختیاری ها و دیگر طوایف نادیده می شوند مگر بختیاری و اصفهانی و بهبهانی و کهگیلویه ای و کازرونی و نورآبادی و خوزستانی شهروند این شهر نیستند.
وی تصریح کرد: این پانزده نفر در شهرستان گچساران و باشت همه کاره می شوند و هر چه که در این شهرستان می آید بین خود تقسیم می کنند و سیر هم نمی شوند و سهم شما نادیده می شود ‌.
وی عنوان کرد: با این نگاه بد زینل زاده به عنوان وکیل شما در بهارستان می شود و تقسیم کننده کارها بین ۱۵ نفر.

این کاندیدا ابراز کرد: قالب موکلین در حال حاضر تقسیم کننده اعتبارات هستند و مابقی مردم دیگر دیده نمی شوند.
وی بیان کرد: این پانزده نفر در شهرستان تقسیم می شوند و در هر منطقه موظف می شوند تا برای نماینده و یا آن فرد آرا جمع کند.
وی تصریح کرد: متاسفانه مشکل و مقصر اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست و تا اینگونه نگاه در جامعه باشد پیشرفتی و تعبیری صورت نخواهد گرفت.

زینل زاده ادامه داد: اما آمده ایم که عبور کنیم از این منیت طلبی و خود خواهی و همه چیز خوار ها.
وی افزود: مشکل شما این نیست که این پروژه به چه کسی سپرده می شود بلکه مشکل این است که به بهترین نحو این پروژه واگذار شود و به بهترین نحو این پروژه با کمترین هزینه اجرایی شود.
زینل زاده اظهار کرد: سلیقه محوری موجب ناامیدی شده است در خود باشت نگرانی نسبت به دیگر جاها به خصوص گچساران بیشتر است.
وی اذعان کرد: همه ما می دانیم که همه مشغول به کار نمی شوند یا از سمت گزینش و یا امتحان است و نباید این گونه باشد که زینل زاده و برادرانش تصمیم بگیرند که چه کسانی بر سر کار بروند.
این کاندیدا ابراز کرد: امروز هم در آب شیرین بیان کردم که در این دو دوره اخیر کاکاگری را بیان می کنند و مردم را به کاکاگری قسم می دهند که کاکاگری خودتان را ثابت کنید.
زینل زاده تصریح کرد: ما آمده ایم نه برای همراهی شما تنها بلکه برای همدلی شما و همچون نسیم عبور کنیم از مسایل و مشکلات.
وی ادامه داد: تاکنون توهین و بی حرمتی و از چارچوب اسلامی عدول نکرده و در هیچ جلسه ای از ما نه سری شکسته، نه دستی و نه خانه ای ویران شده است.
زینل زاده ابراز کرد: در نشست هم دلی که در قصر سفید برگزار شد به بهترین نحو برگزار شد و هیچ تنشی ایجاد نشد.
این کاندیدا ادامه داد: اگر به دنبال مطالبه شخصی خود بودید مطمن باشید شما بزرگان اکنون در این جلسه حضور نداشتید.
زینل زاده ابراز کرد: اگر وکیل شما و آن ۲۹۰ نماینده در مجلس اگر مشکلات شما را از ریاست جمهوری و وزرا مطالبه کنندحال مجلس این گونه نمی شد.
زینل زاده اظهار کرد: اکنون وزرا در جزایر امن نشسته اند چرا که مطالبه نمایندگان برای حقوق مردم نبوده است.
زینل زاده تصریح کرد: این نمایندگان در عرصه ملی و اختیارات ملی دارند اما مثل اینکه بیان کنند که ما در ده جلیل جدول گذاری می کنیم.
وی افزود: قیمت بنزین با قدرت خرید مردم تناسب ندارد و به این دلیل است که فشار بر گرده مردم است.
وی با اشاره به بیانات رهبری در زمینه اصلاح و سهمیه بندی بنزین گفت:رهبری بیان دارند که ما در دولت هاشمی رفسنجانی هم بیان کردیم که بایستی نگاه مجلس و دولت ما نگاه به داخل باشد و نباید منتظر بیگانگان باشیم.

زینل زاده ادامه داد: متاسفانه گرانی بر مردم فشار آورده و در محله سادات در نانوایی ها مشاهده می شود که نوشته شده که نان قرضی نداریم.
این کاندیدا ابراز کرد: وقتی که پزشکان به روستاها سرکشی می کنند متوجه می شوند این افراد دارای سو تغذیه هستند و ما به دنبال رفع سو تغذیه هستیم نه آنهایی که از پُر خوری سو هاضمه گرفته اند.
وی ابراز کرد: آدم اگر آدم باشد درد آدم را می داند.
این کاندیدا عنوان مرد: این را تمامی مدیران می دانند اما از تشر بالایی ها می ترسند.
زینل زاده گفت: ما می گوییم باید توزیع عادلانه باشد.
وی ادامه داد:نماینده نباید برود پیش رییس جمهور و وزیر و بگوید فلان کس باید استاندار شود و اگر نشود این استان جمع نخواهد شد.
زینل زاده اذعان کرد: استاندار باید شخصی باشد که بتواند مشکلات را حل و رفع کند و ما نباید زیاد خواه باشیم.
وی ادامه داد: صداقت و عدالت حلقه گمشده ای دراین استان و به ویژه در این شهرستان است.
وی گفت: ما باید نیازهای مردم را به قانون تبدیل کنیم و اگر وکلای ما چیزی برای خود و خواص نخواهند می تواند با جرأت یقه وزیر را بگیرند.
زینل زاده اظهار کرد: آقای روحانی در سه سال اول به به بود اما در سال اخیر به دلیل تغییر رویه آقای روحانی آه آه شد.
این کاندیدا ابراز کرد:ما در جامعه اسلامی حاکم نمی خواهیم بلکه خادم می خواهد زینل زاده آمده است خدمت کند.
زینل زاده گفت: من فیلم بلد نیستم بازی کنم اما در منصبی که بودم برای مردم خدمت کردم.
وی ادامه داد: من قول می‌دهم که صادق باشم و این قول را در جاهای دیگر هم داده ام که صادق باشم و بدانید با صداقت عدالت هم می آید.
وی عنوان کرد: انسان اگر صادق باشد مجبور می شود که خود و اطرافیانش صداقت و عدالت داشته باشند.
این کاندیدا ابراز کرد: ما آمده ایم که تغییری به وجود آید و قول می دهم که از انتخاب خودتان پشیمان نشوید.
وی اظهار کرد: این همراهی با همدلی به وجود خواهد آمد.
زینل زاده ادامه داد:اینکه شما سوابق کاری من با دیگر کاندیداها مقایسه کنند و کسانی که تا کنون نتوانسته اند سوابق کاری خود را تشریح کنند مطمن باشید در آینده هم نمی توانند کاری انجام دهند.
این کاندیدا خاطرنشان کرد: سقلاطون بزرگترین تلمبه خانه ای است که نفت را استخراج و صادر می کند اما متاسفانه معیشت مردم فشل است.
وی با بیان اینکه اگر در بودجه شاخص داشته باشیم هیچ نماینده ای ادعا نمی کند که من پول می آورم، خاطرنشان کرد: مدیر خوب در هر سازمان بتواند معیار و شاخصمند باشد و اگر می گوییم ما پول می آوریم این نشان از بی انضباطی است.
زینل زاده ادامه داد: مشکل اکنون بی انضباطی است و اگر این بی انضباطی رفع شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president