آوای جنوب

کنایه معاون فرماندار گچساران به روسای ادرات/ شرایط کرونا موجب شده تا روسا به معاونان احترام بگذارند

آوای جنوب 

معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران گفت: در نشست شورای اداری که برگزار می شود بایستی روسای ادارات حضور داشته باشند اما با توجه شرایط کرونا ما از روسای ادرات سپاسگزارهستیم که به معاونان خود احترام می گذارند و آنها را به جلسات رسمی می فرستند.

کنایه معاون فرماندار گچساران به روسای ادرات/ شرایط کرونا موجب شده تا روسا به معاونان احترام بگذارند

به گزارش آوای جنوب از گچساران ، ظهر امروز نشست شورای ادرای شهرستان به ریاست فرماندار و روسای ادارات در مجتمع فرهنگیان برگزار شد.

 سید احمد نشاطی فر وی با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع و بازگشایی رسمی مدارس هستیم، اظهار کرد: هدف از نشست شورای ادرای مسائل عمومی شهرستان بیان و تصمیماتی اخذ شود.

وی ادامه داد: در نشست شورای اداری که برگزار می شود بایستی روسای ادارات حضور داشته باشند اما با توجه شرایط کرونا ما  از روسای ادرات سپاسگزارهستیم که به معاونان خود احترام می گذارند و آنها را به جلسات رسمی می فرستند.

 معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران در ادامه عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این بیماری در ادارات شهرستان مقرر شده بود  که ارسال نامه به صورت دستی نباشد و نامه‌های اداری به صورت  الکترونیک ارسال شود.

 وی ادامه داد:  هدف از راه اندازی دولت الکترونیک  این است که شهروندان به راحتی و در کمترین زمان، بدون معطلی و مراجعه های حضوری کارهای خود را پیگیری کنند.

 نشاطی‌فر گفت:  بر اساس بررسی صورت گرفته  از۳۱ اداره  گچساران به شبکه  دولت الکترونیک متصل هستند که از این تعداد تنها  پنج اداره  از جمله شهرداری، شرکت، تفت، هلال احمر، اداره صمت و فنی و حرفه‌ای برداران  از این شبکه استفاده می‌کنند.

 نشاطی فر  با تاکید به راه‌اندازی شبکه دولت الکترونیک عنوان کرد: برخی از کارکنان ادارات که به  ویروس کرونا مبتلا شده اند به علت ارسال نامه دستی بوده است.

وی تاکید کرد: ادرات دولتی و دستگاه‌های اجرایی رابط امور بانوان  اداره خود را به فرمانداری معرفی کنید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president