آوای جنوب

کم‌لطفی مدیران کهگیلویه به ستاد شئون فرهنگی

۱۳۹۴۰۵۱۲۰۰۰۶۷۳_PhotoAنشست ستاد شئون فرهنگی کهگیلویه در حالی برای برگزاری مراسم شهادت رئیس مکتب تشیع برنامه‌ریزی می‌کرد که هیچ مدیری زحمت حضور در جلسه را به خود نداده بود.

آوای جنوب؛

نشست ستاد شئون فرهنگی این شهرستان عصر امروز در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.

ستاد شئون فرهنگی در حالی برای برگزاری مراسم شهادت رئیس مکتب تشیع نشست برنامه‌ریزی برگزار کرده بود که هیچ کدام از مدیران دستگاه‌های فرهنگی به خود زحمت شرکت در این جلسه را نداده بودند.

این نشست که به ریاست امام جمعه دهدشت برگزار شده بود به جز رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان که به عنوان دبیر جلسه نقش داشت و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ مدیری از دستگاه‌هایی که نام فرهنگ را یدک می‌کشند را به خود ندید و تمامی ادارات نماینده فرستاده بودند؛ و البته جای معاون یا نماینده فرمانداری هم در غیاب علی پوزش خالی بود.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد را یادآور شد و با مهم خواندن این شورا تصریح کرد: شورای هماهنگی از نهادهای موثر و پیشتاز در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه این شورا در سال‌های گذشته آنطور که انتظار می‌رفت نقش‌آفرینی کرده است، افزود: ترویج اصول انقلاب، نهادینه کردن فرامین رهبر انقلاب نمونه‌هایی از اقدامات اثرگذار این شورا است.

وی با اشاره به ساماندهی راهپیمایی در مناسبت‌های مختلف خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مشارکت مردم و پشتیبانی دستگاه‌های مسئول توطئه‌های بسیاری را از مملکت دفع کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه همکاری و هماهنگی نهادها و ادارات در اجرای برنامه‌ها را به برکت مکتب امام صادق(ع) دانست و با اشاره به عدم حضور مدیران افزود: بهتر بود نماینده‌ای از فرمانداری و مدیران متولی در این نشست شرکت داشتند تا برنامه‌ریزی برگزاری یک مراسم در شان آن امام همام داشته باشیم.

حسینی‌طلب در پایان از برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد و گفت: هیئت‌های عزاداری با دسته‌روی در روز شهادت و تجمع در پارک شهید دستغیب مراسم سوگواری خواهند داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president