آوای جنوب

سردار عدل هاشمی:

کمک ۲۴ میلیارد تومانی قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا برای محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سابق قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا از کمک ۲۴ میلیارد تومانی قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا برای محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.عدل هاشمی

آوای جنوب؛

سردار عدل هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی بوسنگان شهرستان باشت که با حضور حمیدرضا جانباز معاون وزیر نیرو و همچنین رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی انجام شد با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سال‌های گذشته کمک بسیار بزرگی برای محرومیت‌زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است، اظهار کرد: برای خروج استان از بن‌بست، قرارگاه خاتم نقش مهم و اساسی داشته است.

فرمانده سابق قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا یکی از اهداف و وظایف قرارگاه خاتم‌الانبیا را محرومیت‌زدایی از کشور دانست و گفت: هر جای کشور که سایرین نتوانستند در محرومیت‌زدایی با سرعت اقدام کنند این قرارگاه خاتم بود که در وسط میدان قرار گرفت و موجب شد تا لبخند رضایت بر لبان مردم محروم بنشیند.

هاشمی افزود: در بحث ساخت جاده‌های مواصلاتی استان اعم از راه‌های اصلی و فرعی و روستایی همه می‌دانند که اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبیا تا چه اندازه کارساز بوده است.

وی متذکر شد: برای مثال اگر بخواهیم به حجم کارهای انجام شده در سال‌های گذشته اشاره کنیم در همین دو سال اخیر قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا در استان برای محرومیت‌زدایی ۲۴ میلیارد تومان هزینه کرده است.

فرمانده سابق قرارگاه قرب خاتم‌الانبیا بیان داشت: ساخت خانه‌های عالم و پروژه‌های فرهنگی دیگر در ابعاد فرهنگی از اقدامات خوب این قرارگاه به شمار می‌رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president