آوای جنوب

امام جمعه گچساران:

کمک به افراد نیازمند توسط ادارات باید به یک فرهنگ تبدیل شود

امام جمعهامام جمعه گچساران گفت: کمک به افراد نیازمند و گرفتار توسط ادارات باید به فرهنگی نهادینه تبدیل شود تا مردم نیز در این خصوص مشارکت و همراهی کنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی صبح امروز در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان غیرعمد این شهرستان اظهار کرد: بر اساس روایات افراد زندانی فردای قیامت افراد و مسئولان را زیر سئوال برده که در حمایت از خانواده‌های آنها چه اقدامات خداپسندانه‌ای ارائه داده‌اند.

وی افزود: امام صادق (ع) فرموده‌اند که مهر مسلمانی این است که مسلمانان دارای مشکل مالی یا گرفتارهای شخصی را پیدا کرده و از آنها دستگیری و حمایت شود.

امام جمعه گچساران عنوان کرد: با شعارگویی و ادعای مسلمانی داشتن مشکلات برطرف نمی‌شود بلکه با عملی کردن وعده‌ها برای رضایت خداوند می‌توان به حل مشکلات خوشبین بود.

حجازی با نقل حدیثی از امام صادق (ع) گفت: خداوند فرموده است که من کسی را دوست دارم که در راه برطرف کردن مشکلات و نیازهای مردم حامی و دستگیر باشد.

وی ادامه داد: بر اساس روایات و احادیث برآورده کردن یک حاجت از یک مسلمان نیازمند سبب برآورده شدن هزاران حاجت کمک‌کننده می‌شود.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه پیشنهادی مبنی برطرف کردن مشکلات مردم نیازمند توسط مسئولان و ادارات، از فرماندار گچساران خواست تا در صورت امکان بخشنامه‌ای در این راستا تهیه و ادارات و نهادها را ملزم به کمک به برطرف کردن بخشی از مشکلات افراد گرفتار و نیازمند کند.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام مردم‌سالار است و مردم نیز دارای مشکلاتی هستند، گفت: ما به مشکلات مردم کم توجه داریم و فردای قیامت باید پاسخگوی رفتار خود باشیم.

حجازی افزود: کمک به افراد نیازمند و گرفتار توسط ادارات باید به فرهنگی نهادینه تبدیل شود تا مردم نیز در این خصوص مشارکت و همراهی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president