کد خبر : 10961
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 13:17

کمپین «من یک روستایی هستم» در کهگیلویه‌ و بویراحمد تشکیل شد+تصاویر

کمپین «من یک روستایی هستم» در کهگیلویه‌ و بویراحمد تشکیل شد+تصاویر

مردم روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل کمپین «من یک روستایی هستم» به روستایی بودن خود افتخار کردند و هر گونه توهین به روستا و روستایی را محکوم کردند. آوای جنوب؛  هاشمی رفسنجانی در توهین به قشر روستائیان گفته است که دیروز در کوچه‌های روستایشان می‌گشتند و امروز انقلابی شده‌اند!  روستائیان انسان‌های والایی بودند که

مردم روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل کمپین «من یک روستایی هستم» به روستایی بودن خود افتخار کردند و هر گونه توهین به روستا و روستایی را محکوم کردند.
آوای جنوب؛
من روستایی هستم


 هاشمی رفسنجانی در توهین به قشر روستائیان گفته است که دیروز در کوچه‌های روستایشان می‌گشتند و امروز انقلابی شده‌اند!

 روستائیان انسان‌های والایی بودند که برای پیروزی انقلاب اسلامی و ارزش‌ها جان خود را سپر گلوله‌ها کردند و به شهادت رسیدند، بسیاری از آنها روستائیانی بودند که از دوردست‌ها برای دفاع از ناموس و خاک وطن خون خود را دادند تا امروز کاخ‌نشینان به راحتی زندگی کنند.

شهدای روستازاده انقلاب و دفاع مقدس پای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ماندند و از هیچ چیز ترسی نداشتند، به بیت‌المال دست نزدند و دردی بر دل رهبرمان نگذاشتند.

شهدای روستازاده و روستانشینان کسانی هستند که تا آخرین لحظه زندگی خود زیر لوای ولایت نفس کشیدند و دم از خودخواهی و تکبر نزدند.

اما امروز برخی افراد ارز‌ش‌ها را به راحتی زیر پا می‌گذارند، هم خون به دل ولایت می‌کنند، هم خون به دل مردمانی که عزیزان خود را در راه حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) از دست داده‌اند و لب بر منت گذاشتن سر انقلاب نگشودند.

من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم
من روستایی هستم

به همین دلیل مردم روستاهای کهگیلویه و بویراحمد با تشکیل کمپین «من روستایی هستم» به روستایی بودن خود افتخار کردند و هرگونه توهین به روستا و روستایی را محکوم کردند.

 هاشمی رفسنجانی در توهین به قشر روستاییان گفته بود، که روستائیان دیروز درکوچه روستایشان می گشتند امروز انقلابی شده اند!.

روستانشینان می گویند، هاشمی باید بدانند که روستا نشینان ساده دل و راستگویند و برای بدست آوردن روزی خود دست به فریب دیگران و دروغ گفتن نمی زنند و همیشه پشت این انقلاب بودند وآنها بودند که در خط مقدم جنگ جلوی دشمن تا آخرین نفس ایستادند،اما  شما چی؟!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.