آوای جنوب

کلنگ زنی وآغاز عملیات احداث بزرگترین پروژه امدادی جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمددر۳۶ سال گذشته

۱۳۹۴۰۴۲۲۰۰۰۸۲۵_PhotoAبا حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین پروژه امدادی استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز و با حضور سید موسی خادمی استاندار، پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، مسعود مثنوی مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از مدیران‌کل و مدیران شهرستانی و با حضور کارکنان هلال‌احمر استان، بزرگترین پروژه امدادی این استان کلنگ‌زنی شد.

این پروژه که در محل اداره‌کل هلال‌احمر استان و با ۷ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا در فاز اول کلنگ‌زنی شد در ۸ طبقه پیش‌بینی شده است.

 

 

در این آیین مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در فاز اول و با اعتبارات ملی و استانی این پروژه را کلنگ‌زنی کرده‌ایم از بهره‌برداری فاز نخست این پروژه در بهمن‌ماه امسال و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

مسعود مثنوی گفت: با تکمیل فاز اول این پروژه بخشی از مشکل ترافیک در شهر یاسوج برطرف می‌شود چراکه در فاز نخست و با خاکبرداری ۷ متری یک پارکینگ بزرگ که قابلیت‌های استفاده در زمان‌های بحرانی را دارد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در این زمینه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تلاش فراوانی داشت و به اتفاق استاندار در اولین دیدار خود با دبیرکل هلال‌احمر کشور قول مساعد کمک اعتباری را برای ساخت این مجموعه عظیم گرفتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: در همان جلسه بنا را بر این گذاشتیم که چهار میلیارد تومان از اعتبارات از طریق جمعیت هلال‌احمر و چهار میلیارد بقیه تومان بقیه از طریق استانی برای ساخت مجموعه تأمین شود.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president