آوای جنوب

کشف یک نمونه خرما با جعل علامت استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره‌کل از سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد یک نمونه خرما با بسته‌بندی نامناسب و جعل علامت استاندارد بر روی آن کشف کردند.

آوای جنوب؛n00507137-b

مهدی متقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، با بیان این‌که عرضه محصولات غیراستاندارد به مردم غیرقانونی است، اظهار کرد: اداره‌کل استاندارد در صورت مشاهده، با افراد خاطی برخورد و پرونده‌ آن‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بازدید و بازرسی کارشناسان این اداره‌کل از سطح بازار استان یک نمونه خرما با بسته‌بندی نامناسب و جعل علامت استاندارد بر روی آن کشف کردند.

متقیان گفت: با توجه به استعلامی که از ادارات کل استاندارد همه استان‌ها به عمل آمد، شرکت‌ خرمای صادراتی محسن یزدانپناه به صورت زیرزمینی اقدام به تولید می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت: دارا بودن علامت استاندارد برای همه واحد‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد الزامی است و اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در جهت نظارت کامل بر استاندارد واحد‌های تولیدی در استان به کار می‌گیرد.

این مسئول از همه هم‌استانی‌ها خواست در صورت مشاهده مراتب را به شماره تلفن۳۳۳۴۴۱۹۷ و یا سامانه رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president