آوای جنوب

کشف و معدوم‌سازی ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیر قابل مصرف در یاسوج

مرغرئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد از کشف و معدوم‌سازی ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیر قابل مصرف در یاسوج خبر داد.

آوای جنوب؛

سید مختار رجایی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف ذاتی دامپزشکی اظهار کرد: یکی از دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم با سلامت مردم سر و کار دارد دامپزشکی است.

این مسئول گفت: نظارت‌های دامپزشکی باعث می‌شود که مواد غذایی پروتئینی به صورت سالم در دسترس مردم قرار گیرد که اگر چنین نظارتی نباشد مشکلات بسیار زیادی در سطح جامعه اتفاق می‌افتد.

وی، خدمات دامپزشکی در استان را در سطح بالا و بسیار قابل قبولی دانست و گفت: هم در زمینه واکسینه کردن دام‌ها علیه بیمارهای خطرناک و هم در جمع‌آوری و کشف و ضبط فرآورده‌های مشکل‌دار این دامپزشکی است که کار خود را با همه توان انجام می‌دهد و از بروز بسیاری از مشکلات حاد جلوگیری می‌کند.

رجایی‌فر از آخرین اقدامات دامپزشکی شهرستان بویراحمد در برخورد با اقدامات غیر بهداشتی خبر داد و گفت: ماموران اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد در بازرسی از یک واحد کشتارگاهی بیش از یک تن گوشت مرغ و آلایش مرغی غیر قابل مصرف انسانی و غیر بهداشتی کشف و ضبط کردند.

رجایی‌فر اظهار کرد: این حجم از محموله غیر بهداشتی با تنظیم صورت جلسه‌ای نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام گردید.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد از شهروندان خواست مواد پروتئینی از قبیل گوشت قرمز، گوشت سفید، ماهی، تخم مرغ، عسل و .. را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و تخلفات بهداشتی را با سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی ۱۵۱۲ در میان بگذارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president