آوای جنوب

کرونا درآمد بیمارستان رجایی گچساران را به صفر رساند

آوای جنوب

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: شیوع ویروس کرونا درآمد بیمارستان رجایی گچساران را به صفر رسانده است.


به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید طاهر حسینی امروز در هشتاد و چهارمین نشست ستاد کرونا شهرستان گچساران که با حضور فرماندار و دیگر روسای ادرات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در چند روز اخیر روند ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۲ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان رجایی یبستری هستند که از این تعداد ۲۵ بیمار مبتلا به قطعی شناسایی شده است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: از مجموع این تعدا افراد مبتلا و مشکوک به کرونا تعداد هفت بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری که از این تعداد پنج بیمار قطعی مبتلا به کرونا است.

حسینی اذعان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و ۱۹۹ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده که از این تعداد ۵۶۸ نفر بستری شدند.

وی اذعان کرد: امسال تعداد ۶۳۱ بیمار مراجعه کننده به بیمارستان رجایی خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: در این مدت پنج بیمار مبتلا به کرونا برای انجام درمان به بیمارستا ن شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

حسینی ابراز کرد: در فروردین ماه امسال ۶۷۰ بیمار به بیمارستان مراجعه که ۲۸۹بیمار مبتلا به کرونا بستری، ۳۸۱ بیمار خدمات سرپایی دریافت و ۲ بیمار به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

وی ادامه داد : در اردیبهشت ماه امسال ۵۲۹ بیمار به بیمارستان مراجعه، ۲۷۹ بیمار بستری، ۲۵۰بیمار خدمات سرپایی دریافت و ۳ بیمار به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران عنوان کرد: با توجه به کاهش ابتلا به کرونا در چند روز اخیر در شهرستان این امر مورد تاکید نیست که کرونا را شکست داده‌ایم بلکه کرونا قابل پیش‌بینی نیست.

حسینی اذعان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون درآمد بیمارستان شهید رجایی گچساران به صفر رسیده است چرا که درآمد بیمارستان حاصل از انجام عمل‌های زیبایی بود که به دلیل شوع ویروس کرونا بسیاری از عمل‌ها و بخش‌های بیمارستان تعطیل و به بخش کرونا تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بیمارستان نرگسی گچساران هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و در اختیار وزرات بهداشت قرار گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president