آوای جنوب

کدام کاندیداها در عرصه رقابت های انتخاباتی حذف می شوند/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حذف کدام کاندید اقدام می کند؟

آوای جنوب

نشست ستاد استانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب یزدانپناه در نشست ستاد کرونا گفت: چالش هایی همچون تجمع همچنان وجود دارد، از طرفی ثبات در بستری ها مشاهده می شود هر چند این وضعیت شکننده است.

یزدانپناه گفت: انتخابات ونشست های انتخاباتی شرایط کرونا را حاد می کند و پیشنهاد می شود انتخابات الکترونیکی باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: مجموعا ۱۷ دوز واکسن کرونا تا امروز وارد استان شده است، در همین رابطه ۹ هزار و ۳۴۴ دوز از نوع واکسن سینوفارم تقسیم و تا پایان هفته تزریق می شود.

استاندار به مطلبی در خصوص استفاده معاون مسئولی از واکسن کرونا و خارج از سیستم اشاره کرد و گفت: اگر کسی خارج از سیستم به واسطه رابطه و مسایل قومی واکسن دریافت کند با شدت برخورد می شود

وی با بیان اینکه جا به جایی پول در شرایط تحریم برای خرید واکسن کرونا مشکلاتی ایجاد می کند ، گفت: دولت و وزارت بهداشت متعهد هستند از همه منابع واکسن کرونا را تامین کند.

کلانتری با بیان اینکه رسانه ها خبرهای موثق را منتشر کنند، گفت: معاونت بهداشت در خصوص موضوعات واکسن و تزریق آن شفاف سازی کنند.

معاونت بهداشتی در ادامه با بیان اینکه به عنوان مثال اگر مسئولی مانند شهردار واکسنی در اختیار معاون خود قرار دهد، مشکل از کادر درمان نیست گفت،: شفاف سازی در خصوص تزریق واکسن کرونا آگهی می شود.

فرماندار بویراحمد با انتقاد از تجمعات انتخاباتی و اینکه باید کنترل شود، گفت: تدابیر مختلف برای نشست های انتخاباتی باید لحاظ شود.

استاندار استان گفت: تایید صلاحیت شوراهایی روستا و شهر به پایان رسیده است، در خصوص انتخابات میان دوره ای مجلس گچساران و باشت و نشست های انتخاباتی دستورات لازم داده شده است،‌از طرفی اگر در شرایط کرونایی به صورت مستند تجمع انتخاباتی در وضعیت قرمز کرونا داده شود، کتبا نامه ای جهت حذف وی به شورای نظارت ارسال می شود، این نشست ها خلاف سلامت مردم و نقض قانون ستاد ملی کرونا است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president