آوای جنوب

کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا: مردم به دنبال عزت از دست رفته بویراحمد و دنا هستند

آوای جنوب

نادر منتظریان گفت: مردم خواستار از بین رفتن بی عزتی و احیای عزت از دست رفته بویراحمد و دنا هستند که با توسعه عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی، پویایی اقتصاد، اشتغال پایدار و … به این عزت دست پیدا خواهند کرد .

 

 

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب نادر منتظریان کاندیدای اصولگرایان شهرستان های بویراحمد و دنا با اهالی روستای نرهگاه در مسجد این روستا دیدار کرد.

در این نشست نماینده اهالی روستای نرگاه با خوش امد گویی و خیر مقدم به کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا گفت : راه شهدا و شهید سپهبد سلیمانی که راه قیام عاشورا و فرهنگ اتحاد است، ادامه دارد.

وی با اشاره به منویات امام خمینی (ره) در خصوص مجلس و ضرورت آن گفت : مجریان انتخاباتی باید از ارای مردم صیانت کنند.

کرمی زاده با تاکید بر اینکه وظیفه نمایندگان قانون گذاری و نظارت است اظهار کرد: لزوم داشتن نماینده اصلح در این دوره از مجلس ضروری به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بویراحمد و دنا همیشه در صحنه بوده اند گفت: لذا حق این مردم وضعیت فعلی نیست.

نماینده اهالی روستای نرگاه گفت : عملکردهای ضعیف و آسیب هایی که شامل حال مردم می شود و همچنین دشمنی دشمنان اسلام با اتحاد و انتخاب نماینده اصلح رفع می شود.

نادر منتظریان در این نشست که از سوی اهالی شریف روستای نرگاه دعوت شده بود گفت : این منطقه شهدای بزرگی دارد که برای این مرز و بوم ایثارگری انها برای ما افتخار بزرگی است.

وی افزود: این روستا را به واسطه بزرگوارانی که منشاء خیر و برکت و تعلیم و تربیت استان است می شناسند که آقایان مندنی پور و مردانی از چهره های ماندگار و مفاخر این روستا و کشور هستند.

نادر منتظریان در جمع اهالی این روستا با اشاره به اینکه اخلاق باید اولویت انتخاباتی باشد و همه باید به ان مقید باشیم گفت : باید بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم باشیم و سلامت انتخابات در اولویت مسئولان باشد.

وی صیانت از آرای مردم را ضروری ارزیابی کرد و گفت : در تمامی طول عمرم خدمت به مردم ، سرلوحه زندگی ام بوده و به آن افتخار می کنم.

منتخب جریان اصولگرایان شهرستان های بویراحمد و دنا گفت: هدف و ضرورت ورود من به این دوره از انتخابات به دلیل شرایط خاص کشور و وضع موجود شهرستان های بویراحمد و دنا است.

منتظریان ادامه داد: هنر شهدا و مدافعین حرم، در راس انها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حفظ مرز و بوم و برقراری امنیت کشور بوده که باید راه انها ادامه داشته باشد تا اسایش ، امنیت و ارامش مردم محقق شود.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون خدمات نیروهای نظامی و امنیتی دانست و گفت : از دیگر دلایل حضورم در صحنه وضع موجود مردم است که بی عدالتی ، عدم توسعه ، پارتی بازی، نبود شایسته سالاری در مدیریت ها و وضع قوانین خنثی انها را به ستوه اورده است.

منتظریان جایگاه مجلس را مهم ارزیابی کرد و گفت : اگر نماینده مردم با توجه به جایگاهش عملکرد مناسبی داشته باشد به طور حتم شاهد وضع موجود نخواهیم بود.

وی گفت: ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی عصاره ملت است لذا یک نماینده باید شان ان را حفظ کند و به فکر مردم باشد.

منتظریان انتخاب نماینده اصلح را لازمه تحقیق و بررسی دانست و گفت: با قومیت گرایی و فشار به مردم برای کسب رای ،به توسعه نخواهیم رسید.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم به برنامه ها ، کارنامه و پاکدستی کاندیدا ها رای دهند.

وی هر رای را نتیجه ۴ سال سرنوشت یک شهرستان ارزیابی کرد و گفت : دغدغه اشتغال ،رونق تولید ، توسعه و اقتصاد پویا همه نتیجه رای مردم است .

منتظریان گریزی به وصعیت اشتغال شهرستان های بویراحمد و دنا زد و گفت : ناپایداری اشتغال و بیکاری جوانان با وجود منابع سرشار و غنی در شان مردم نیست، تبعیض و بی عدالتی ها باعث از بین رفتن حس اعتماد به مسئولان شده و مردم با رای و انتخاب نماینده اصلح باید بدنبال از بین بردن این تظلم ها باشند .

وی تاکید کرد : مردم خواستار از بین رفتن بی عزتی و احیای عزت از دست رفته بویراحمد و دنا هستند که با توسعه عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی، پویایی اقتصاد، اشتغال پایدار و … به این عزت دست پیدا خواهند کرد .

منتظریان شفافیت مالی کاندیداها را ضروری عنوان کرد و گفت : شان مرکز استان باید حفظ شود و وزرا باید ابتدا وارد مرکز استان شوند نه اینکه از جاهای دیگر استان سر دراورند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر وارد مجلس هم نشوم باز هم در خدمت مردم هستم و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president