آوای جنوب

کارگران خارجی سد چم شیر گچساران در قرنطینه هستند

آوای جنوب 

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: کارگران چینی سد چم شیر گچساران از ۲هفته قبل خود را قرنطینه کرده‌اند.

کارگران  خارجی سد چم شیر گچساران در قرنطینه هستند

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا با ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست محمدرضا فاضل با اشاره به شیوع ویروس کرونا  اظهار کرد: با توجه به اینکه سد چم شیر گچساران که دارای پرسنل خارجی و کارگرانی از استان‌های مختلف است مستلزم اجرای دستورالعمل خاصی است.

 وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری و با توجه به نگرانی که کارگران چینی در این موضوع داشتند گفت:جلساتی با این افراد برگزار شد و اقداماتی دیگر صورت گرفت.

 معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران  با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری از قم که با ملاحظه کاری موجب شد این بیماری گسترش یابد، ادامه داد:  در پروژه سد چم شیر ۲ گروه کارگر مشغول به کار هستند که عده ای افراد بومی و دیگری کارگران چینی هستند که  کارگران چینی از ۲هفته قبل خود را قرنطینه کرده‌اند.

 فاضل  با بیان اینکه تردد کارگران غیربومی که ساکن استان‌های  دیگر هستند، کنترل شده است، ابراز کرد:  هم اکنون ورود پرسنل که ساکن قم هستند را به سدچم شیر گچساران را ممنوع کرده‌ایم.

 وی با اشاره به اینکه تا زمانی که قرنطینه به صورت اساسی صورت نگیرد نمی‌توان به درستی جلوی شیوع این ویروس را گرفت، افزود: در کارگاه مهمترین مسأله سلامتی پرسنل است.

 فاضل خواستار  تعطیلی پروژه  سد چم شیر گچساران شد و گفت:  ضروری است پروژه احداث سد چم شیر قرنطینه شود آن هم نه اینکه پروژه بیمار است بلکه از بیماری جلوگیری شود.

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران تصریح کرد:تعطیلی پروژه بر اساس قوانین بایستی صورت گیرد.

 وی با اشاره به اینکه پروژه سد در استان مازندران با دستور استاندار متوقف شد، اذعان کرد: این تعطیلی و متوقف کردن پروژه تا ۱۵فروردین صورت گیرد.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president