آوای جنوب

کارگاه آموزشی« تأیید محتوای برنامه‌های فرهنگی» در سپاه گچساران برگزار شد

رضازادهکارگاه آموزشی «تأیید محتوای برنامه‌های فرهنگی» در سپاه شهرستان گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

با حضور فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت کارگاه آموزشی تأیید محتوای برنامه‌های فرهنگی در سپاه شهرستان گچساران برگزار شد.

معاون فرهنگی سپاه گچساران در این کارگاه آموزشی، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف تلاش و برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌ها، همایش‌ها و مراسمات حوزه‌های مقاومت در سطح شهرستان برپا شده است.

سرهنگ پاسدار سیدعلی رضازاده با بیان اینکه فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت در شهرستان وظایف سنگینی دارند و باید برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تلاش کنند، افزود: برپایی این نوع کارگاه‌های آموزشی نقش و تأثیر بسزایی در ایجاد تعامل هر چه بیشتر فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت با دفتر تأیید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، آشناکردن فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت شهرستان با قوانین تأیید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی است.

رضازاده آشنایی فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت شهرستان با قواعد و ضوابط نشر و تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح را از دیگر اهداف برپایی این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

معاون فرهنگی سپاه گچساران بر ارتقای سطح سواد رسانه‌ای فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت شهرستان گچساران تأکید کرد و افزود: در این کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای این افراد ارتقا داده می‌شود.

انتهای پیام/ ی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president