آوای جنوب

چه کسی فردا شهردار دوگنبدان می شود؟؟؟

آوای جنوب

یکی از مهمترین چالش های شورای شهر دوگنبدان انتخاب شهردار است که به گفته برخی از اعضای منتخبین مردم در شورای اسلامی فردا دوشنبه تکلیف سرپرست و شهردار دوگنبدان مشخص خواهد شد.

گزینه‌های مختلفی در رسانه‌ها و فضای مجازی در مورد انتخاب سرپرست و شهردار مطرح شده است و باید دید شورای شهر دوگنبدان فردا دوشنبه چه تصمیمی خواهند گرفت.

هر چند مردم از اعضای شورای شهر دوگنبدان برای انتخاب شهردار آینده انتظار دارندکه باید مستقل تصمیم بگیرند چرا که شورای شهر مستقل است و مردم نیز انتظار دارند که منتخبان آنها در انتخاب شهردار آینده چگونه عمل خواهند کرد.

هر چند در روزهای گذشته خبرهایی در خصوص تحت فشار قرار دادن اعضای شورای شهر به منظور تاثیرگذاری در انتخاب شهردار دوگنبدان را شاهد بودیم که با واکنش های مردمی روبرو شد چرا که مردم از منتخبین خود انتظار دارند به صورت مستقل عمل کنند .
حالا اما شکوهی رییس شورای شهر دوگنبدان در روزهای گذشته در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده است فردا دوشنبه سرپرست موقت شهرداری و شهردار دوگنبدان معرفی می شود.
برخی مخاطبین سوال کرده اند که چرا مستقیم شهردار انتخاب نمی شود که در پاسخ به این عزیزان باید گفت بر اساس قانون سرپرست شهرداری از میان کارکنان شهرداری دوگنبدان انتخاب می شود و با توجه به اینکه مراحل تایید صلاحیت شهردار و حکم آن از سوی استاندار به زمان نیاز دارد بر همین اساس شورای شهر شهردار را نیز انتخاب خواهد کرد و تا مراحل تایید صلاحیت و حکم صادره برای شهردار ؛ سرپرست شهرداری مسوولیت را بر عهده خواهد گرفت .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president