آوای جنوب

پیگیری‌های آمرین به معروف در گچساران نسبت به سراسر استان سرآمد است

ایمانی فردبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران گفت: پیگیری‌های آمرین به معروف در گچساران نسبت به سراسر کهگیلویه و بویراحمد سرآمد است.

آوای جنوب؛

پیش از ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و اعضای این شورا در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

*لزوم توجه جدی مسئولان به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات

بهمن ایمانی‌فر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران در این جلسه با بیان اینکه مسئله امربه معروف و نهی از منکر طی پنج سال اخیر در گچساران به جدیت پیگیری شده است، اظهار کرد: با توجه به کارهای بسیاری که در راستای مسئله امربه معروف و نهی از منکر در سطح این شهرستان انجام گرفته بازهم با شرایط آرمانی فاصله داریم.

وی با اشاره به اهمیت این مسئله دینی، با بیان اینکه مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر نباید امری ساده و غیرمهم تلقی شود، افزود: متاسفانه با توجه پیگیری‌های بسیار استانداری کهگیلویه و بویراحمد در موارد زیادی مشاهده می‌شود که برخی ادارات و نهادها از عدم ابلاغ بخشنامه‌ای در خصوص این امر مهم صحبت می‌کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه عوامل مختلفی از جمله ایجاد شناخت، فرهنگ‌سازی، تذکر لسانی و فضاسازی فرهنگی تبلیغاتی در تحقق امربه معروف و نهی از منکر ضروری است، گفت: این مقوله برای همه مردم مهم و ضروری بوده و باید با آموزش صحیح و احساس مسئولیت در راستای تحقق این امر مهم گام بردارند.

*پیگیری‌های آمرین به معروف در گچساران نسبت به سراسر استان سرآمد است

ایمانی‌فر با بیان اینکه پیگیری‌ها و عملکرد آمرین به معروف در گچساران نسبت به سراسر استان سرآمد است، خاطرنشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مسئله مهم دینی باید به عنوان یک امر همگانی در جامعه به صورت یک فرهنگ دینی ترویج داده شود.

وی ضمن یادآوری اهداف عالی ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، اذعان کرد: نگرش مهم این ستاد ایجاد یک رسالت همگانی در ترویج تذکر لسانی در جهت پوشش نظارت عمومی براساس اعتقادات جامعه است.

* لزوم اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از ابزار روز در دانشگاه‌ها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران با اشاره به تربیت نیروی موثر در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: باتوجه به اهمیت این قشر درتوسعه عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و.. درآینده جامعه، دانشگاه‌ها نسبت به انجام این فریضه الهی جایگاه ویژه‌ای دارند.

ایمانی‌فر با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی این فریضه مهم الهی در راستای مقابله با فضاهای مخرب مجازی، بیان کرد: باتوجه به رشد فضاهای جدید مجازی در دنیای امروز، ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر باید در راستای تحقق این مهم از ابزارهای روز در انجام این فریضه توجه کنند.

وی ایجاد آسیب‌های فرهنگی متنوع در جوامع را امری مهم عنوان کرد و گفت: آمرین به معروف در جامعه باید با توجه خاص به این آسیب‌ها نسبت به اجرای این فریضه الهی گام بردارند.

*تقدیر از عملکرد خوب دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در اجرای این فریضه مهم الهی

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران ضمن تقدیر از فعالیت‌های خوب دانشگاه آزاد گچساران نسبت به این فریضه مهم الهی، اظهار کرد: فعالیت‌های مهم و ارزنده این واحد دانشگاهی در تحقق فریضه امربه معروف و نهی از منکر باید به دیگر مراکز عالی استان انتقال داده شده تا شاهد ترویج این مهم در سراسر مراکز آموزش‌های عالی استان باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president