آوای جنوب

پیکر مطهر مدافع حرم «شهید علی منیعات» امروز در خرمشهر تشییع می‌شود

۱۳۹۳۱۲۲۴۰۰۰۸۸۲_PhotoAپیکر مطهر «شهید علی منیعات» از مدافعان عتبات عالیات عصر امروز در خرمشهر تشییع می‌شود.

آوای جنوب؛

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی منیعات» که شب گذشته با استقبال باشکوه مسئولان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی خانواده آن شهید و شهروندان خرمشهر از طریق فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد طی تشریفات نظامی و در جوی آکنده از معنویت بر دست‌های جمعیت حاضر به سوی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر روانه شد.

پیکر مطهر این شهید، عصر امروز از مقابل حسینه رضویه در کوتشیخ خرمشهر به سمت مسجد جامع خرمشهر و پس از آن بسوی سوی گلزار شهدای این شهر تشییع و در یادمان گلزار شهدای خرمشهر به خاک سپرده خواهد شد.

شهید علی منیعات از شهروندان خرمشهری و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیو‌تر و از جوانان بسیجی خرمشهر و پدر یک فرزند بوده که در عملیات مبارزه با گروهک تروریستی داعش در عراق به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید خرمشهر:«شهید منیعات» مدال افتخار دیگری بر سینه سرخ خرمشهر آویخت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر گفت: «شهید علی منیعات» از مجاهدان شجاع خرمشهر قهرمان بوده که مدال افتخار دیگری بر سینه سرخ این شهر آویخت.

سید رضا حسینی یکشنبه شب در مراسم استقبال از پیکر شهید منیعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید علی منیعات در شهر تکریت و در منطقه‌ ام‌صخر که پس از آزادی تکریت به‌ ام‌النصر معروف است، به شهادت رسید.

وی از شهید منیعات به عنوان مجاهدان مستمر و مدافعان حرم یاد کرد و افزود: علی منیعات در دفاع از حریم ولایت و تشییع به مبارزه با مزدوران و خودباختگان داعشی و تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر در ادامه بیان کرد: استقبال عمومی و تشییع پیکر این شهید عالی مقام، روز دوشنبه هفته جاری از حسینیه رضویه در کوت‌شیخ به سمت مسجد جامع خرمشهر انجام می‌شود، سپس به سوی گلزار شهدای این شهر تشییع و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.

حسینی در پایان عنوان کرد: این شهید چندین ماه را در جنگ با گروهک تروریستی داعش گذراند و بنا به گفته همرزمانش از مجاهدان شجاع و محصولی از خرمشهر قهرمان بوده که مدال افتخار دیگری بر سینه سرخ خرمشهر آویخت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president