آوای جنوب

عضو شورای شهر دهدشت:

پیمانکار ناکارآمد فضای سبز دهدشت خلع ید شود

خوش آیینعضو شورای شهر دهدشت با بیان این‌که بیشتر مشکلات شهرداری به فضای سبز برمی‌گردد، گفت: پیمانکار ناکارآمد فضای سبز باید خلع ید شود.

آوای جنوب / احمدی

امیررضا خوش آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ما در کهگیلویه با اشاره به واگذاری فضای سبز شهرداری دهدشت به بخش خصوصی و استفاده از نیروهای کارمزد در انجام این کار اظهار داشت: پیمانکاری که ناکارآمد است باید خلع ید شود.

عضو شورای شهر دهدشت بیشتر مشکلات شهرداری دهدشت را به خاطر فضای سبز دانست و افزود: حتی اگر یک روز از قرارداد پیمانکار باقی مانده باشد به علت ناکارآمدی باید فسخ پیمان شود.

خوش آیین همدلی و تعامل بین اعضای شورا را لازمه پیشرفت و توسعه شهر دانست و تصریح کرد: انتقاد بر کار خود را باید بپذیریم.انتقاد سازنده به بهتر کار کردن کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورایعالی استان‌های کشور را بیان این‌که انتقاد را نباید دشمنی قلمداد کرد ادامه داد: بررسی مشکلات شهر با ارائه نظر و راهکار در جهت رفع نواقص با همدلی و تعامل میسر است.

وی نظارت بر شهردار را وظیفه قانونی شورا عنوان و با اشاره گذرا به شایعات در شهرداری خاطرنشان کرد: شهردار را مقصر نمی‌دانیم شاید خود شورا در بحث نظارت مقصر باشد.

خوش آیین اضافه کرد: وظیفه شورا نظارتی است و گلایه مبنی بر دخالت در امور اجرایی را نمی‌پسندم اما آیا نظارت‌های شورای شهر بر شهرداری انجام شده است؟

عضو شورای شهر دهدشت وضعیت کشتارگاه و قیچی شدن پروسه ۹ ساله را جای تقدیر خواند و با بیان این‌که عقد اجاره از عقود لازم و از لحاظ قانونی مدت‌دار است افزود: مدت قرارداد یکساله در تاریخ ۹۳/۱۱/۷ به اتمام رسیده و با گذشت بیش از سه ماه از اتمام قرارداد کشتارگاه به مزایده نرفته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president