آوای جنوب

پیشرفت ۸۵درصدی ساختمان-مدیریت بحران شهرداری دوگنبدان

آوای جنوب

شهردار دوگنبدان گفت: ساختمان چند منظوره -مدیریت بحران دوگنبدان ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این پروژه نیاز به ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار است.

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با بیان اینکه شهر دوگنبدان در مواقع بحران نیاز به یک سالن اضطراری برای اسکان شهروندان دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای پدافند غیرعامل شهرداری دوگنبدان نسبت به احداث ساختمان چند منظوره ورزشی-مدیریت بحران برای استفاده شهروندان در مواقع بحران به منظور جلوگیری از تلفات جانی و مالی اقدام نموده است.

وی عنوان کرد: این ساختمان برای مواقع اضطراری و بحران و با پیش بینی سیستم‌ها، امکانات و تجهیزات لازم در محدوده شهر طراحی و احداث و در حال احداث است.

ظفری با بیان اینکه عملیات احداث این ساختمان از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و تا کنون۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: اعتبار این پروژه از سال ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۶ تنها۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده که تا سال ۱۳۹۶ مبلغ ۶ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال در این پروژه هزینه شده است.

شهردار وگنبدان با اشاره به اینکه ساختمان چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران دوگنبدان برای تکمیل و بهره برداری نیاز به اعتبار و تامین هزینه های مالی دارد، عنوان کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این ساختمان نیاز به ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه سالن اسکان اضطراری و سالن کنفرانس در متراژی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است، ادامه داد: برای تکمیل این بخش از ساختمان چند منظوره نیاز به ۲۶ میلیارد ریال اعتبار است.

ظفری خاطرنشان کرد: برای تکمیل محوطه سازی، پارکینگ، دیوار، سکوی اسکان موقت نیاز به ۳۰میلیارد ریال و همچنین برای تجهیز سالن مدیریت اعم از سیستم گرمایشی، سرمایشی، دوربین مدار بسته ماشین آلات، کفپوش وتجهیز سالن کنفرانس نیاز به ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه زلزله عمده مخاطره محتمل شهر دوگنبدان است که باید برای آمادگی و پیشگیری در برابر آن صدها طرح اجرا شود، گفت: ساختمان اضطراری با در نظرگرفتن چهارشاخص شامل نزدیکی به مراکز جمعیتی، امکان تسریع در بهره‌برداری، وجود امکانات زیربنایی و وجود فضای قابل استفاده در حال احداث است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president