آوای جنوب

پیام حاج آقای موحد بمناسبت یوم الله ۹ دی

موحدبا فراسیدن یوم الله ۹دی که به تعبیر مقام معظم رهبری برخاسته ازبصیرت و دشمن شناسی است ،روز به میدان امدن مردم ولایت مداردر مبارزه با فتنه و خاموش کردن آن بوده و بمناسبت این روز بزرگ حجت الاسلام والمسلمین محمد موحد پیامی صادر کرده اند که به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است >> مقام معظم رهبری

تاریخ انقلاب اسلامی همواره مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی ماندگار شده است . چه دوران تثبیت انقلاب اسلامی و چه دوران غرور آفرین دفاع مقدس ، یک ملت هوشیار و آماده آنچنان در صحنه ماندند و در برابر هجوم وحشیانه رژیمی که حمایتهای شرق و غرب را پشت سر خود داشت ایستادگی کردند که همه جهانیان را به بهت وحیرت وا داشت .
هویت اصیل هر ایرانی ولایتمدار سبب شده است در هر برهه ای که نیاز به حضور باشد فارغ از هر تفکر و گرایش فکری و سیاسی به صحنه بیاید و گوش به فرمان رهبر فرزانه شان همه نقشه های دشمنان قسم خورده این نظام شکوهمند اسلامی را نقش بر آب سازد .
۹ دی آزمونی بس بزرگ بود که ملت شریف ایران اسلامی مانند همیشه سربلند گردید و خط بطلانی برپروژه خطرناک فتنه ای کشید که استکبار جهانی نمایشنامه نویس آن و عده ای ساده لوح فتنه گر نیز بازیگرش شده بودند .
۹ دی حرکت خودجوشی بود که هر ایرانی متعهد و غیرتمندی را به صحنه کشاند تا هم تجدید بیعت با رهبر و مقتدای خود بنماید و هم انزجار خود را نسبت به هتاکان به دین و اهل بیت ( علیهم السلام ) نشان دهد .
ضمن اعلام انزجار از عوامل فتنه و گرامی داشت یوم الله ۹ دی که مصادف با ایام میلاد پر برکت حضرت ختمی مرتبت ، محمد مصطفی ( ص ) و رئیس مکتب تشیع حضرت امام صادق ( ع ) شده است ، آرزوی طول عمر با عزت برای مراد و مقتدایم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( حفظه الله ) و مردم شریف ایران اسلامی دارم .

سید محمد موحد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president