آوای جنوب

پیام تسلیت دکتر هومان عسکری در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی: عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است، دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است

به گزارش آوای جنوب از گچساران در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان؛ دکتر هومان عسکری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و باشت پیام تسلیتی صادر کرد.
بر اساس این گزارش در متن پیام دکتر هومان عسکری آمده است؛

*بسم الله الرحمن الرحیم*
“و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو
انالله و انا الیه راجعون؛
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
خبر شهادت و آسمانی شدن بزرگ شاگرد مکتب اسلام، امام(ره)و ولایت، یادگار ۸ سال دفاع مقدس و مدافع آل الله، فرمانده شجاع، مخلص و پرافتخار و سردار سرافراز سپاه اسلام *حاج قاسم سلیمانی* را به همراه یاران وفادارش تسلیت میگویم.
او مشعلی همیشگی، فروزان و فراگیر که همه را یک دل میکندبود وبا شهادتش اتحاد محور مقاومت با انگیزه تر خواهدشد.
در رکاب مولا، بدست سربازان و بسیجیان اسلام، انتقام سختی در انتظار دشمنان و این جنایتکاران عالم خواهد بود، خونی بر زمین ریخت که تاوانش خون نیست بلکه بر باد رفتن یک امپراتوری شیطانی و قطع بساط پوشالی آنها در منطقه برای همیشه است.(ان شاءالله)
“عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است،
دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است”
از خداوند منان و متعال، توفیق ادامه راه او و شهداء و خدمتگزاری به شما مردم شریف و ارجمند را آرزومندم.
با سپاس از زحمات و همراهی عزیزان. ، به اطلاع می رسانم کلیه برنامه های هم اندیشی و تبلیغی ستاد اینجانب در این عزای عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد.
کوچک شما دکتر هومان عسکری

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president