کد خبر : 52560
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 18:41

پزشکیان؛ همتی دیگری برای اصلاح طلبان

پزشکیان؛ همتی دیگری برای اصلاح طلبان

آوای جنوب با شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آن چیزی که سریعتر از همه به جامعه و جریان اصلاحات القا شد این بود که پزشکیان حتی در حد همتی هم نمی تواند خود را وارد رقابت کند. به گزارش آوای جنوب ، جریان اصلاحات در همان دقایق اولیه با شگردهای همیشگی خود از رنگ و

آوای جنوب

با شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آن چیزی که سریعتر از همه به جامعه و جریان اصلاحات القا شد این بود که پزشکیان حتی در حد همتی هم نمی تواند خود را وارد رقابت کند.

به گزارش آوای جنوب ، جریان اصلاحات در همان دقایق اولیه با شگردهای همیشگی خود از رنگ و پوستر و یک در برابر پنج کار خود را شروع کرد.
اما این پایان ماجرا نبود؛ آنها وقتی نوع گفتمان ضعیف پزشکیان را دیدند سریعا متوجه وخیم بودن شرایط شدند و اینبار تلاش کردند با قراردادن تصویر پزشکیان در کنار خاتمی و دیگران او را در فضای رقابت قرار دهند اما تنها چند ساعت لازم بود تا این سناریو هم جواب ندهد .
پزشکیان تا اینجای رقابت حتی نتوانسته است در حد همتی هم ظاهر شود و این واقعیتی است که اصلاح‌طلبان به خوبی دریافته اند و با این موضوع کنار آمده اند که پزشکیان تکرار همان همتی است.
پزشکیان بدون برنامه به صحنه آمد و در برابر سوالات نتوانست خوب ظاهر شود به گونه ای که موجب ناراحتی جریان حامی خود شده است .
او تلاش کرد تماما با شعارهای پوپولیستی با کاپشن احمدی‌نژادی اش کار را ادامه دهد اما نه تنها مخالفان او بلکه همراهان او نیز متوجه این موضوع شدند که پزشکیان راه رسیدن به پاستور نیست.
ساعت هاست جریان اصلاح طلبان سرخورده و ناراحت هستند و در مرکز تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا چهره ها را به میدان بیاورند تا بازنده میدان نباشند اما واقعیت ماجرا آخرین اخبار از جلسات اصلاح طلبان این است که به خوبی دریافته اند پزشکیان همان رای همتی را نیز نمی تواند بیاورد و شاید همین موضوع موجب شده است جریان انقلابی به فکر ائتلاف نباشد چرا که حداکثر رای پزشکیان را بین یک تا دو میلیون رای میدانند .
در این میان آن چیزی که نمایان است پدیده ای بنام سعید جلیلی است که در تمامی نظرسنجی ها با گفتمان خود از دیگران فاصله گرفته است و در صدر نظرسنجی ها قرار گرفته است .
نوع گفتمان سعید جلیلی؛ متانت و آرامش او و پاسخ های کارشناسی شده او موجب شده است تا او را پدیده انتخابات ۱۴۰۳ بنامیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.