آوای جنوب

در تودیع و معارفه در یاسوج

پرچم سازمان سازمان تامین اجتماعی متعلق به جناح و گروه خاص سیاسی نیست

تاج‌الدین گفت : حیف است که این سازمان به باشگاه سیاسی تبدیل شودو…

تامین اجتماعیمعاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه به دنبال افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری‌بگیران هستیم گفت: سازمان تامین اجتماعی امروز از باشگاه سیاسی خارج شده و اکنون در یک فضای آرام به دنبال خدمات‌رسانی به جامعه هدف است.

آوای جنوب ؛

مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی و جمع زیادی از کارکنان و مدیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و با حکم سیدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، عباس نورمحمدی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات گودرز بهادری تجلیل به عمل آمد.

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در گذشته در مقطعی به باشگاه سیاسی و محلی برای باج‌دهی و جولان کارهای سیاسی تبدیل شده بود، اظهار کرد: تامین اجتماعی در یک سال گذشته براساس رویکرد دولت که راستگویی و شفاف‌سازی است توانست تجربه تلخ گذشته را به عنوان دوران سخت سازمان تامین اجتماعی با همدلی، همراهی و به دور از فرافکنی‌ها و حاشیه‌ها پشت سر بگذراند.

عبدالرحمن تاج‌الدین با بیان اینکه تامین اجتماعی این‌روزها در یک فضای آرام به فعالیت خود مشغول است ادامه داد: این سازمان علی‌رغم گذشته که نگاه به آن سیاسی بود، امروز در فضایی کاملا آرام با همدلی و حرکت تدبیرانه و بدون هرگونه احساسات وظایف و اهدافش دنبال می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از کارهای این سازمان در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: ما بر اساس برنامه‌ای که‌ در سازمان تامین اجتماعی تعریف شده حرکت کردیم و توانستیم در سال جاری مستمری بازنشستگان خود را پرداخت کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی با اشاره به اینکه اینترنتی کردن خدمات و فراهم نمودن امکانات و ابزارهای لازم خدمات به جامعه هدف تامین اجتماعی سهولت بیشتری پیدا کرده است، افزود: اهداف و وظایف سازمان تامین اجتماعی انجام و محقق نمی‌شود، مگر اینکه شأن و جایگاه همکاران را حفظ کنیم.

تاج‌الدین از همکاران خود در سازمان تامین اجتماعی خواست تا در فضای آرام و قابل قبول برای بیمه شدگان تلاش کنند.

وی تاکید کرد: تامین اجتماعی به عنوان تاثیرگذارترین سازمان در رفاه حال مردم مورد تعریف و تمجید بزرگان نظام اسلامی قرار گرفته است و حیف است که این سازمان به باشگاه سیاسی تبدیل شود.

وی یادآور شد: پرچم این سازمان متعلق به جناح و گروه خاص سیاسی نیست بلکه متعلق به عموم مردم ایران است و در یک فضای مناسب و مساعد باید به دنبال خدمت‌رسانی به جامعه هدف و عموم مردم باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی کشور افزود: سازمان تامین اجتماعی ۴۹ میلیون نفر مخاطب دارد که در بستر آرام به خدمت‌رسانی باید مشغول باشد.

وی گفت: نیمی از مستمری‌بگیران حقوق حداقلی می‌گیرند و به دنبال افزایش ۲۵ درصدی حقوق آنها هستیم.

در ادامه مدیرکل سابق تامین اجتماعی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت:وضعیت املاک بلاتکلیف تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شود

مدیرکل سابق تامین اجتماعی کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود مسئولان استانی و کشوری وضعیت زمین‌ها و املاک بلاتکلیف این اداره را مشخص کنند.

 گودرز بهادری ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید تامین اجتماعی کهگیلویه‌ و بویراحمد، طبق بررسی‌های انجام شده مشکل بلاتکلیفی زمین‌های این اداره مربوط به سال‌ها پیش است، اظهار داشت: هم‌اکنون املاک با ارزشی و بلاتکلیفی این اداره در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و سی‌سخت دارد.

وی عنوان کرد: در طول دوران مدیریت ۱۰۰ ماهه خود تعداد بیمه شدگان این نهاد با ۷۴٫۳ درصد افزایش از ۴۹ هزار و ۴۰۰ نفر در سال ۸۵ اکنون به ۸۶ هزار و ۶۲۶ نفر رسیده است.

بهادری خاطرنشان کرد: تعداد مستمری بگیران نیز با ۹۱ درصد افزایش از حدود چهار هزار و ۵۸۴ نفر به هشت هزار و ۵۸۳ نفر در طول این مدت رسید.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریت هشت سال و چهارماهه‌ام شمار کارگاه‌های فعال در سطح این استان ۴۹درصد رشد داشت، افزود: تعداد این واحدهای فعال هم اکنون ۱۰ هزار و ۸۲۴ مورد است.

بهادری با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه واحد اقماری و کارگزاری در استان در قبل از شروع فعالیت وی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ۱۵ واحد اقماری و کارگزاری در این استان مشغول فعالیت است.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی کهگیلویه‌ و بویراحمد از نماینده ولی فقیه در استان, استانداران ادوار مختلف و فعلی در دوران مدیریتی خود، نمایندگان مجلس گذشته و فعلی، روحانیت و ائمه جمعه و نیز اصحاب رسانه به دلیل ارتباط و تعامل مثبت آنها نیز تقدیر کرد.

بهادری با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۴ هزار و ۵۶۱ نفر بیمه شده اصلی و تبعی در این استان وجود دارد، عنوان کرد: تعداد مستری بگیران اصلی و تبعی در استان ۲۴ هزار و ۴۵ نفر است  که با احتساب بیمه شده اصلی و تبعی ۲۷۹هزارو ۱۵ نفر جمعیت تحت پوشش سازمان در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل مستمری بگیران  اصلی دریافت کننده کمک‌های بلند مدت سازمان تامین اجتماعی کهگلویه و بویراحمد بر اساس پرونده بیش از ۸ هزار و ۳۲۶ نفر است که از این تعداد بیش از ۴ هزار و ۳۲۷ نفر بازنشسته و ۷۷۸ نفر از کار افتاده و ۳ هزار و ۲۲۱ نفر نیز بازمانده هستند.

در ادامه این آئین عباس نورمحمدی مدیرکل جدید تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تشکر و قدردانی از مدیر سابق این اداره‌کل، اظهار کرد: از ظرفیت همه مسئولان استانی، نهاد و دستگاه‌های اجرائی باید برای ارائه خدمات به جامعه هدف استفاده کرد.

نورمحمدی با بیان اینکه بدون نگاه‌های سیاسی باید به جامعه هدف خدمات‌رسانی کرد، افزود: هیچ نیتی جزء خدمت به بیمه‌شدگان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ندارم و در این راه دست یاری به سوی همه همکاران خود دراز می‌کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president