آوای جنوب

پروژه‌ای سرگردان و زخمی در یاسوج/ساختمانی با ویژگی رفع مشکلات ورزشی و گردشگری

آوای جنوب

در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه ای در دولت احمدی نژاد کلید خورد که بخش زیادی از آن در همان دولت اجرا شد.

طرح ها و پروژه‌های نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد به وفور دیده می‌شود پروژه‌هایی که مردم سالها چشم انتظار تکمیل آنها بودند تا بخشی از مشکلات آنها در حوزه های مختلف برطرف شود.

پروژه‌های نیمه تمام در استان کهگیلویه و بویراحمد در هر عرصه و زمینه‌ای دیده می‌شود در حوزه فرهنگی، ورزشی و زیرساخت‌ها مثل راه و در حوزه کشاورزی در هر نقطه ای از استان که نگاه کنی یک یا چند پروژه زخمی و دست نخورده باقی مانده است.

در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه ای به نام هتل ورزش در دولت احمدی نژاد کلید خورد که بخش زیادی از آن در همان دولت اجرا شد اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هیچ تلاشی برای به سرانجام رسیدن این پروژه بزرگ ورزشی در استان انجام نشد.

هتل ورزش ساختمانی بزرگ و با طراحی زیبا و جالب بوده که در صورت اتمام آن می‌توان درآمدزایی برای حوزه ورزش استان در پی داشته باشد.

در دوره‌ای مسئولان وقت دولت تدبیر و امید در استان به دنبال واگذاری آن به بخش خصوصی بودند که در این راه نیز با شکست مواجه شدند و نتوانستند آن را عملیاتی کنند در دوره‌ای نماکاری این ساختمان بزرگ در بلوار قرنی یاسوج آغاز شد اما همچنان نیمه‌تمام باقی مانده است.

اکنون مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد می بایست با در نظر گرفتن جمیع جهات برای تکمیل ساختمان هتل ورزش گام بردارند چرا که در شهر گردشگری یاسوج می توان از ظرفیت هتل ورزش در حوزه گردشگری و درآمدزایی برای حوزه ورزش استفاده کرد.

مسئولان ارشد استانی باید از هم اکنون راه چاره ای برای تکمیل آن اندیشیده و یا آن را به بخش خصوصی واگذار کنند تا بتوانند از ظرفیت آن برای پذیرایی از گردشگران در فصول مختلف سال استفاده کرده و در مواقعی نیز که اردوهای ورزشی وجود دارد به صورت تخصصی از آن برای اسکان ورزشکاران استفاده شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president